WOW!! Video Fida menari SEKSI berbaju ketat...

Posted by MPP On Sabtu, 1 Disember 2012 2 comments
Perghhh..., tak sangka Fida ni pandai menari jugak yee.. Dulu gua ingat minah ni memang pemalu giler masa gambar dia tak pakai tudung disebarkan oleh Mamat Sepah..

Ye la.., masa tu Fida bukan main menangis la bagai dalam TV pasal katanya maruah dia tercalar ekoran insiden nampak rambut tu kann.. Memang innocent lah kononnya masa tu..

Tapi sekarang ni tup-tup keluar video klip Fida ni menari... Errr..., ni bukan kira mencalarkan maruah dia sebagai wanita yang penuh sopan santun ke beb?

Tu belum kira lagi pasal tudung ala-ala zaman Firaun yang Fida pakai dalam video tu.. Dah macam serban benggali gua nampak..

Apapun.., lagu olahan semula Apo Kono Eh Jang ni memang layan habis.. Suara rapping AC dan jugak suara manja Fida memang ngam!! Stellar Band pun hebat!!

Korang bayangkan je lah.., gua yang bukan orang nogori ni pun boleh terbawak-bawak nyanyi lagu ni dalam bilik air.. Tapi bukan versi Penang lah yee...

Maknanya.., kira hebatlah tu beb!! Selama ni asyik nyanyi lagu Angin Malam je kann.., boring lah jugakk...

Korang percayalah.., lagu ni memang mantop!! Memang meletop!! Negeri Sembilan memang TERBAEKK!!!


p/s: Nak kena cari awek Nogori lah sorang nampaknya nih.. Ada sesapa anak nogori nak volunteer jadi awek gua?? Tak rugi jadi awek blogger No.1 ni tauu... Hahahaha..

2 comments:

perantauminda berkata...

sebut pasal sendat dan aurat ni bro..
saya rekomen satu blog pedih punya..

http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

fida ni bleh try la... ramai per org bertudung bleh maain kot....

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online