BREAKING NEWS

WOW!! Pehin Taib dan Isteri beromen di tempat awam???


Gua selalu kata.., imaginasi puak-puak Pas tu memang tinggi beb.. Dorang tu bukan boleh tengok benda-benda luar biasa sikit.., terus nafsu syahwat menguasai pemikiran dorang..

Cuba korang bayangkan.., gambar Pehin Taib Mahmud dan isteri beliau kat atas tu pun boleh puak-puak Pas jadikan modal untuk berimaginasi.. Kacau beb!!

Apa salahnya sorang isteri membetulkan pakaian suami macam yang bini Pehin tu buat? Bukan dorang buat benda-benda tak senonoh punnn..

Ini pun puak-puak karat hijau Pas nak jadikan modal untuk memfitnah? Sadis beb!! Dah tak ada modal gamaknya anak-anak buah Pok Nik Ajis tu rasanya kannn..

Pasal tu lah member-member blogger gua selalu kata.., rukun pertama dalam hidup puak-puak Pakatan Haram ialah memfitnah dan memburukkan pemimpin-pemimpin kerajaan termasuklah anak isteri.

Memang betullah tu... Fitnah dan Pas mana boleh dipisahkan... Huhuhuhu...

7 ulasan :

  1. Bukan beromen...dia nak mencekik leher suami nya kot...

    BalasPadam
  2. memanglah bro,cantik bini taib mamud tu.puak diaorg ni jgnkan org lembu senggama dlm kandang pun diaorg bleh duduk mencangkung sampai solesai...hah hah hah..

    BalasPadam
  3. Komen tu bkn berdasarkan gambar tu...mmg pun bini Taib ni ganeh gila.. boleh sepak terajang org tua tu.Dalam kelambu ntah mcmana...

    BalasPadam
  4. anak sedara mak long5 Disember 2012 11:56 PG

    imaginasi puak-puak Pas tu memang tinggi beb.. Dorang tu bukan boleh tengok benda-benda luar biasa sikit.., terus nafsu syahwat menguasai pemikiran dorang..

    -----------------------------------------------

    nie le kesan nye akibat dr pengiklanan obat kuat anu yg semakin berleluasa kat dlm HaramKah menyebabkan pemikiran puak2 jumud PAS nih dikuasai oleh nafsu syahwat sendiri...

    BalasPadam
  5. Bleh tahan jugak wife Pehi Sri...ermm apa barang Neelofa! keke

    BalasPadam
  6. ramai artis-artis dah ambik keputusan untuk sokong kerajaan pakatan...diorang sendiri pun tahu yang kerajaan bn penuh dengan muslihat, kalau kita tengok orang malaysia sebenarnya kaya dan kewangan kita setaraf dollar, tapi kerajaan bn banyak sangat main duit rakyat, sampai orang2 malaysia banyak berutang,nampak je mewah tapi duit poket pun kering....sakat krajaan bn bagi rm500,lepas mengundi kau tengok duit kita dia akan amik lagi korang pening..dari orang muda Peace!!!!!!!

    BalasPadam
  7. btol tu zal abdul...kerajaaan BN nih penuh dgn muslihat..tp takde plak bukti kukuh yg blh puak2 pakatanirrojim tunjukkan...setakat melalak kat pentas ceramah wa pon blh...masyuk woo silap2 b'puluh ribu RM wa dpt kalah Ebbi Abadi tau...tu sbb le fitnah-menfitnah nih dah jd ibadah wajib buat penganut2 PAS..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online