BREAKING NEWS

HOT!! Gambar Emma Maembong bercium dengan boyfriend tersebar..


Errr.., betul ke ni gambar Emma Maembong yang semakin popular sekarang ni tu? Kalau betul.., tak sangka jugak yee.. Emma tu nampak macam 'suci' je.., tapi buas jugak rupanya..

Menurut sebuah laman hiburan, gambar Emma Membong berpelukan dan bercium dengan boyfriend dia ni dirakam ketika dorang bercuti bersama.

Yang paling mengejutkan, Emma sendiri mengaku bahawa gambar beliau berpelukan dan bercium bersama seorang lelaki yang disebarkan tu adalah merupakan diri beliau.

"Memang semua itu gambar saya bersama kekasih tetapi gambar itu diambil ketika saya berusia 14 dan 15 tahun. Saya akui ketika itu saya berkelakuan sebegitu disebabkan culture shocked bila baru saja mengenal dunia.

"Saya akui gambar itu satu kesilapan dan saya anggap itu semua kisah silam saya yang saya tidak perlu ulangi lagi kerana saya kini sudah berubah. Saya kesal apabila gambar itu tersebar di waktu saya baru sahaja hendak menempa nama dalam industri, saya anggap ini dugaan dan pasrah dengan apa yang berlaku.."

Walaupun gambar tersebut agak menimbulkan kontroversi, Emma memberitahu bahawa beliau kini sudah berubah dan mengharap peminat-peminat tidak menghukum kisah yang lalu.

"Orang akan lihat saya seolah-oleh seperti perempuan sosial tetapi hakitkatnya saya hanya berpakaian seksi dengan memakai seluar pendek dan bercium serta berpeluk sahaja.

Tiada apa yang perlu diperbesarkan. Malah saya berpeluk dan bercium dengan seorang lelaki yang sama iaitu kekasih saya sahaja.

Saya dan kekasih saya sudah berkawan sejak dari sekolah lagi, namun kami sudah pun menjalinkan hubungan cinta yang serius sejak dua tahun yang lalu.

Lagipun kini saya sudah berubah dan telah pun cuba berubah dengan tidak lagi memakai pakaian seksi serta tidak beraksi seperti di dalam foto itu lagi. Hukumlah diri saya sekarang, bukan hukum kisah silam saya.."



16 ulasan :

  1. pelakon cinta itu milikku kan? http://mujadafewa.blogspot.com/2012/11/12-samsung-galaxy-s-iii-to-be-won-who.html

    BalasPadam
  2. Emma ni org kelantan ke..

    BalasPadam
  3. sukati dia ler...anak nuar ajak orang islam murtad, rakyat x kisahpun...

    BalasPadam
  4. itu adik dye larhh...emma ckp dh kt twitter

    BalasPadam
  5. apsal lelaki tu tunjuk jari yang tidak sepatutnya ditunjukkan dan emma pun baring kat bahu dia.....masyaallah...insaflah

    BalasPadam
  6. jari 2 cbe tunjuk baek baek je,x bleh ke.

    BalasPadam
  7. Hotak lu tnjuk baek2..stupid.

    BalasPadam
  8. emma ni buas gak ye....sy nk rase gak pantat dia tu

    BalasPadam
  9. Selamat tinggal emma??

    BalasPadam
  10. ni ke yang zizan dapat..zizan dapat bekas ke..aku ingat emma ni masih dara lembut pink rupanya dah lolos koyak rabak dah barang nya..cian zizang..apa pun emma mmg lawa..bangga orang ganu

    BalasPadam
  11. Memandai ckp emma dh tkde dara knp? Betul lah ustaz ckp. lelaki akhir zaman lg bngga memalukan maruah pmpuan drpd melindungi maruah mereka sperti para sahabat zaman dlu.. She told us, that was her before. Dia dh buat silap. No one comitted no crime and no sin. Tkde yg perfect. Yg pnting doakn yg baik2..

    BalasPadam
  12. Ish3 ema2 bertaubatla cuba pakai tudung sikit kan comel tu ni ha kata suka kat Zizan Razak ish3 tk patut

    BalasPadam
  13. hope die benar2 berubah

    BalasPadam
  14. jangan nk menghukum org doa kn yg baek2

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online