WOW!! Gambar Rozita Che Wan BERPELUK dengan lelaki muda..

Posted by MPP On Rabu, 5 Disember 2012 4 comments

Satu Malaya dah tahu pasal selebriti seksi ni gemarkan lelaki muda.. Dan satu Malaya jugak dah tahu bahawa memang ada lelaki muda sanggup berebut untuk dapat mak janda sorang ni beb..

Jadi pada jantan-jantan tua diluar sana yang ada imaginasi untuk ngorat Rozita tu.., baik lupakan je lah niat suci korang yee..

Kalau umur tu dah lepas 35 ke atas.., jangan kata nak kawin dengan Rozita.., nak bergambar dengan mak janda tu macam Remy pun belum tentu dapat beb...


So.., pada jantan-jantan diluar sana yang dah melepasi usia "dewasa" tu.., rasanya elok kalau korang fokuskan niat untuk ngorat Ostazah Ebbi je lah.. Ebbi tu pun ok jugak apa.., body pun boleh tahan lagi tuuu...

Walaupun sekarang ni Ebbi sedang "berlakon" dalam "sinetron" arahan Pas, tapi kontrak Ebbi cuma setakat PRU13 je beb.. Lepas PRU nanti ok balik la Ebbi tu dari pengaruh watak Ostazah jadian dia tu..

Tapi gua dengar khabar dari sumber sohih bahawa Ebbi nak "berbaik" semula dengan bekas suami dia.. Kononnya demi anak-anak...

Errr..., kalau betullah berita tu.., maknanya bermadu jugak lah nanti si Memey tu yee... Nak buat macam mana.., terima je lahhh... Huhuhuhu...

4 comments:

Kjee berkata...

loyalah baca crita pompuan ni!!

Tanpa Nama berkata...

Mcm menonjol je puting tetek..

Tanpa Nama berkata...

Si tua yg x sedar diri

aj

Hantu Nakal berkata...

free2 jew kena sentuh sana sini..untung jadi artis..le pegang sesuka ati...nanti dosa pown dapat dengan senang hati

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online