BREAKING NEWS

WOW!! Gambar Rozita Che Wan BERPELUK dengan lelaki muda..


Satu Malaya dah tahu pasal selebriti seksi ni gemarkan lelaki muda.. Dan satu Malaya jugak dah tahu bahawa memang ada lelaki muda sanggup berebut untuk dapat mak janda sorang ni beb..

Jadi pada jantan-jantan tua diluar sana yang ada imaginasi untuk ngorat Rozita tu.., baik lupakan je lah niat suci korang yee..

Kalau umur tu dah lepas 35 ke atas.., jangan kata nak kawin dengan Rozita.., nak bergambar dengan mak janda tu macam Remy pun belum tentu dapat beb...


So.., pada jantan-jantan diluar sana yang dah melepasi usia "dewasa" tu.., rasanya elok kalau korang fokuskan niat untuk ngorat Ostazah Ebbi je lah.. Ebbi tu pun ok jugak apa.., body pun boleh tahan lagi tuuu...

Walaupun sekarang ni Ebbi sedang "berlakon" dalam "sinetron" arahan Pas, tapi kontrak Ebbi cuma setakat PRU13 je beb.. Lepas PRU nanti ok balik la Ebbi tu dari pengaruh watak Ostazah jadian dia tu..

Tapi gua dengar khabar dari sumber sohih bahawa Ebbi nak "berbaik" semula dengan bekas suami dia.. Kononnya demi anak-anak...

Errr..., kalau betullah berita tu.., maknanya bermadu jugak lah nanti si Memey tu yee... Nak buat macam mana.., terima je lahhh... Huhuhuhu...

4 ulasan :

  1. loyalah baca crita pompuan ni!!

    BalasPadam
  2. Mcm menonjol je puting tetek..

    BalasPadam
  3. Si tua yg x sedar diri

    aj

    BalasPadam
  4. free2 jew kena sentuh sana sini..untung jadi artis..le pegang sesuka ati...nanti dosa pown dapat dengan senang hati

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online