BREAKING NEWS

Gambar ZUHUD Pok Nik bersihkan halaman rumah...




Sapa kata Pok Nik tak zuhud beb? Cuba korang tengok gambar-gambar tu.., mana ada pemimpin Umno/BN yang boleh sapu sampah depan rumah macam Pok Nik buat tu?

Nazri Aziz boleh buat ke? Sharizat boleh ke? Jangan mimpi lah beb.. Huhuhu...

Korang kena faham satu perkara.., tindakan menyapu sampah tu membuktikan Pok Nik adalah pemimpin berjiwa rakyat tauu..

Najib pun tak boleh buat macam Pok Nik yee.. Halaman rumah Najib dibersihkan oleh Tukang Kebun je tauu..

Kalau nak dikira dari segi zuhud.., tukang kebun Najib lebih layak jadi PM sebab beliau lebih zuhud dari Najib...

Pasal tu lah Pok Nik bersihkan sendiri halaman rumah dia.. Pok Nik tak nak tukang kebun lebih tinggi darjat zuhudnya nanti..

Apapun.., gambar Pok Nik yang sedang membersihkan halaman rumahnya tu diangkat sebagai BUKTI SOHIH Pok Nik patut jadi MB Kelantan sampai habis nyawa..

Pok Nik juga digambarkan sebagai pemimpin berjiwa rakyat kerana sanggup buat kerja-kerja marhaen...

Yang gua pelik.., kalau Pok Nik ni asyik nak menyapu sampah didepan rumah dan jugak menebas rumput dibelakang rumah.., sapa pulak nak jalankan tugas-tugas MB Kelantan di Pejabat?

Patutlah negeri Kelantan tak maju selama 20 tahun lebih Pok Nik jadi MB.., orang tua tu sibuk jaga rumah sendiri dari jaga negeri rupanya... Puiii!!!

11 ulasan :

  1. hehe sape ambik gambar ni ye..?

    BalasPadam
  2. Sbg orang tua, Nik Aziz meme layok. Ada tokoh.
    Tp kalau ulama atau jd MB, takpo la ambo tok sir. Gi buat ibadah ko gapo. Pakat taubat. Mudoh-mudohe Allah terima taubat kito.

    BalasPadam
  3. Bagus..seorang menteri besar sempat lagi nk menyapu halaman padahal rakyat hidup melata..tengok la negeri kelantan..bersih ka..kerajaan negeri ada buat apa2 ka..hantar pok nik mu ni gi sapu sana deh..kalau berani post la..

    BalasPadam
  4. wakluu sapu sampah pon nk amik gambaq? mcm vangang jerr aku rgk... tuiiihhhh....!! hipokrit puna tua nyanyuk....!!

    BalasPadam
  5. ini pun bangsat umPORno mcm ko ni nk dijadikan isu..tp bila fkr2 balik,mmg stakat ni jela tahap otak ko boleh fkr..heheh!

    umno = lubang jubor pungkoq taik

    hehehe....jgn mare ek..senyum buchuk2 skit! cheewahh! lalalala-lalala

    BalasPadam
  6. tu la MPP..lain kali jgn letak nabi Nik Ajis sapu laman rumah nye kalau nak buktikan kezuhudan nye...abih ramai penganut2 jumud PAS dok meroyan bila wali akhir zaman tu dijadikan isu...hehehehe....

    BalasPadam
  7. Nik aziz mengulor,ponteng keje tapi gaji jalan......muka pun nampak poyooooo jer....maklumlah ada org tngah amik gambor dier......hhaaaakkkkk tuiiiii.

    BalasPadam
  8. haha n.ajis cuma org tua kutuk x sedar diri mcm ayah pin. xdk beza pun. PAS itu kesesatan yg NYATA. sebab tu HAMAS dan FATAH yg sama2 berjihad menentang yahudi zionis laknatullah pilih dan yakin pd UMNO. org jahil, kafir harbi, peliwat dgn musuh ISLAM shj yg bersama PAS.

    BalasPadam
  9. UMNO brfikiran kotor..sdarlah korang woii..

    BalasPadam
  10. Menunjukkan betapa banyaknya masa dia walaupun menjadi mb. Padanlah kelantan tertinggal.....

    BalasPadam
  11. Byk kejayaan Kelantan yg makhluk Allah di Malaysia tak tau.. Sape yg kutuk Kelantan tanyalah kedudukan melayu di negeri2 kebanggaan anda.. Ekonomi Kelantan dimonopoli oleh muslim sedangkan negeri2 yg maju lain dimonopoli oleh kaum cina.. Aku bangga jadi rakyat Kelantan.. Biar hidup sederhana janji diredhai Allah srhingga akhir hayat.. Kerana bukan kemajuan, kemunduran sesebuah negara jd ukuran

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online