WOW!! `Gambar Azhar Idrus dengan Moto KTM Duke 690..

Posted by MPP On Sabtu, 29 Disember 2012 14 comments

Perghh!! Sapa kata jadi Ustad tak boleh jadi kaya beb?? Zaman dulu boleh la kalau nak kata tak boleh hidup senang kalau jadi Ustad.., tapi zaman sekarang dah lain tauu..

Cuba korang tengok moto apa yang Azhar Idrus naik tu.. Itu adalah moto KTM DUKE 690 yang berharga dekat 50K sebijik tauu...

Dengan duit sebanyak tu.., korang dah boleh beli Myvi sebijik atau hampir boleh bayar rumah kos rendah sebuah..

Duke 690cc ni termasuk dalam kategori spesis motor yang power dan digemari oleh penunggang motorsikal berkuasa tinggi..

So adakah dengan menunggang motor berkuasa tinggi sebegini menjadikan anda lebih hebat? Err.., korang kena tanya Azhar Idrus lah tu.. Gua tak tau sebab gua takdak motor..

Cuma satu je pesan gua kepada adik-adik diluar sana.., bercita-citalah untuk jadi Ustad bila besar nanti.. Jadi Ustad ni boleh kaya tauuuu... Huhuhuhu...





14 comments:

Tanpa Nama berkata...

Aparaa MPPO ni... Dia saploh kali NATANG kan orang dah bley dapat downpayment sejibik KTM HAHAHA. Jgn lupa dia jugak la yg fitnah UFB terima 50k sebulan dr UMNO.

Tanpa Nama berkata...

jgn kata uai je,ustaz lain pun sama termasuk ufb skali....sedar diri ye

Ahmad Zakir berkata...

Biar je la..ustadpn mnsia jg mcm kt ni..

Tanpa Nama berkata...

Die nk pakai jet pn pe yg ko kesah? Die ambk uit ko ke?

Tanpa Nama berkata...

itulah masalahnya bila sibangang umno gila berblog sehingga apa isu pun akan dijadikan fitnah

Tanpa Nama berkata...

Rezeki kita semua ketentuan ALLAH ...

Tanpa Nama berkata...

Sekurang kurangnya menjadi inspirasi kpd ank muda supaya menjadi insan yg berjaya dan mampu miliki apa yg di impikan...lebih baik begini dari memiliki kelab malam menganjurkan parti bikini...

Tanpa Nama berkata...

ni lah ciri-ciri ustak dunia yang kononnya zuhud dan tawaduk..huhu

Tanpa Nama berkata...

saja test muto kawang.....

Tanpa Nama berkata...

Dah trend akhir zaman. Agama di jual beli

Tanpa Nama berkata...

zuhud bukan bermaksud jadi miskin....antara satu ciri2 zuhud ialah, xterlalu gembira bila dpt sesuatu dan xterlalu sedih bila kehilangannya....para sahabat dulu pun ramai yg kaya raya..sifat zuhud para sahabat lg tinggi drpd zaman kita.....aku lg suka tgk org2 yg memperjuangkan agama skrg ni hidup senang....lebih baik drpd artis2 yg duk buka aurat sana sini hidup senang...

Tanpa Nama berkata...

Apa lah salah nyer ustaz nk pakai moto tu klu mampu. No prob at all. Asal kan dr sumber yg halal.

Tanpa Nama berkata...

ckap puak umno bodo..nth dy lg bodo sanggup gadaikn maruh melayu kat cina..cine tu islam ke..lahir pon gune subsidi kerajaan ..lg nk berlagak.

Tanpa Nama berkata...

Anda faham ke mksud zuhud. Klu tau.. bleh terangkn kt sy. Dgn rujukn skali

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online