BREAKING NEWS

WOW!! `Gambar Azhar Idrus dengan Moto KTM Duke 690..


Perghh!! Sapa kata jadi Ustad tak boleh jadi kaya beb?? Zaman dulu boleh la kalau nak kata tak boleh hidup senang kalau jadi Ustad.., tapi zaman sekarang dah lain tauu..

Cuba korang tengok moto apa yang Azhar Idrus naik tu.. Itu adalah moto KTM DUKE 690 yang berharga dekat 50K sebijik tauu...

Dengan duit sebanyak tu.., korang dah boleh beli Myvi sebijik atau hampir boleh bayar rumah kos rendah sebuah..

Duke 690cc ni termasuk dalam kategori spesis motor yang power dan digemari oleh penunggang motorsikal berkuasa tinggi..

So adakah dengan menunggang motor berkuasa tinggi sebegini menjadikan anda lebih hebat? Err.., korang kena tanya Azhar Idrus lah tu.. Gua tak tau sebab gua takdak motor..

Cuma satu je pesan gua kepada adik-adik diluar sana.., bercita-citalah untuk jadi Ustad bila besar nanti.. Jadi Ustad ni boleh kaya tauuuu... Huhuhuhu...





14 ulasan :

  1. Aparaa MPPO ni... Dia saploh kali NATANG kan orang dah bley dapat downpayment sejibik KTM HAHAHA. Jgn lupa dia jugak la yg fitnah UFB terima 50k sebulan dr UMNO.

    BalasPadam
  2. jgn kata uai je,ustaz lain pun sama termasuk ufb skali....sedar diri ye

    BalasPadam
  3. Biar je la..ustadpn mnsia jg mcm kt ni..

    BalasPadam
  4. Die nk pakai jet pn pe yg ko kesah? Die ambk uit ko ke?

    BalasPadam
  5. itulah masalahnya bila sibangang umno gila berblog sehingga apa isu pun akan dijadikan fitnah

    BalasPadam
  6. Rezeki kita semua ketentuan ALLAH ...

    BalasPadam
  7. Sekurang kurangnya menjadi inspirasi kpd ank muda supaya menjadi insan yg berjaya dan mampu miliki apa yg di impikan...lebih baik begini dari memiliki kelab malam menganjurkan parti bikini...

    BalasPadam
  8. ni lah ciri-ciri ustak dunia yang kononnya zuhud dan tawaduk..huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anda faham ke mksud zuhud. Klu tau.. bleh terangkn kt sy. Dgn rujukn skali

      Padam
  9. saja test muto kawang.....

    BalasPadam
  10. Dah trend akhir zaman. Agama di jual beli

    BalasPadam
  11. zuhud bukan bermaksud jadi miskin....antara satu ciri2 zuhud ialah, xterlalu gembira bila dpt sesuatu dan xterlalu sedih bila kehilangannya....para sahabat dulu pun ramai yg kaya raya..sifat zuhud para sahabat lg tinggi drpd zaman kita.....aku lg suka tgk org2 yg memperjuangkan agama skrg ni hidup senang....lebih baik drpd artis2 yg duk buka aurat sana sini hidup senang...

    BalasPadam
  12. Apa lah salah nyer ustaz nk pakai moto tu klu mampu. No prob at all. Asal kan dr sumber yg halal.

    BalasPadam
  13. ckap puak umno bodo..nth dy lg bodo sanggup gadaikn maruh melayu kat cina..cine tu islam ke..lahir pon gune subsidi kerajaan ..lg nk berlagak.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online