BREAKING NEWS

Remaja 15 tahun dirogol Pak Arab akibat ilmu pukau..

Dengan hanya satu sentuhan, seorang lelaki Arab berusia lewat 20-an dikatakan mampu mempengaruhi wanita mengikut segala kehendaknya, menyebabkan mangsa kemudian dibawa ke hotel sebelum disamun dan dirogol.

Menurut sumber, mangsa terbaru lelaki itu seorang remaja perempuan berusia 15 tahun yang membuat laporan polis mendakwa dirogol lebih sekali oleh suspek di sebuah hotel di ibu kota.

Menurutnya, sebelum itu mangsa memberitahu dia dihampiri suspek ketika membeli makanan di pusat beli-belah di sini sebelum diajukan beberapa soalan.

“Mangsa yang tidak mengendahkan pertanyaan lelaki terbabit kemudian mendakwa disentuh di bahagian badan, menyebabkan dia berada dalam keadaan separuh sedar.

“Suspek kemudian membawa mangsa ke sebuah bilik hotel di ibu kota sebelum memaksa remaja itu supaya melakukan hubungan seks dengannya,” katanya.


p/s: Power jugak ilmu pukau Pak Arab tu yee... Gua teringin jugak nak belajar beb.. Huhuhuhu...

2 ulasan :

  1. nak belajar? dah bertebiat agaknya ko ni. ilmu bungkus dan apa saja yang dia dapat dia akan bungkus. tu sebab orang gelarkan bangsa ni arab bungkus. jangan marah yer ............

    BalasPadam
  2. salam pada hemat aku laa dia ni bukan guna ilmu pukau tapi mungkin dia guna sejenis dadah atau serum yang leh buat org hayal seperti contoh dalam filem2 james bond yang mana mereka gunakan jarum yang halus yang dipakai di cincin dan di celup dgn cecair dada atau bahan menghayalkan pas tu konon tersentuh pada masa sama jarum td di cucuk pada badan mangsa tak berapa lama mangsa akan separuh sedar... itu teori aku jer benar atau tidak aku pun tak pasti cuma andaian jer.. sekadar teori untuk difikirkan lojik ker tak..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online