BREAKING NEWS

Pengadil Korea ni sama macam Umno? Luahan hati penganut Pas...


Jangan terkejut beb kalau puak-puak Pas samakan pengadil Korea yang hancurkan harapan Harimau Malaya semalam dengan Umno..

Biasalah.., korang bukan tak tahu betapa tingginya imaginasi para pemuja Pok Nik tu kann.. So.., jom baca luahan hati sorang blogger Pas nih.. Memang sedih beb.. Huhuhu..

------------------------------

Malam tadi ramai marah dan mendakwa pengadil yang mengadili perlawanan Malaysia-Thailand berat sebelah.

Antara keputusan yang cukup menyayat hati penyokong Malaysia ialah tindakan pengadil tersebut menghadiahkan kad merah kepada pertahanan kental Malaysia Mohd Fadhli Sas yang menyebabkan pertahanan kita pincang dan kucar kacir.

Namun rakyat Malaysia ramai yang tidak sedar bahawa PAS dan parti pembangkang lain sudah lama berhadapan dengan pengadil pilihanraya yang berat sebelah.

PAS bukan sahaja berlawan dengan Umno/BN tetapi juga pengadil iaitu SPR.

Banyak sekali tindakan yang dibuat oleh SPR dilihat dan kelihatan memihak kepada Umno/BN. Malah sehingga kini tuntutan 8 perkara yang dibuat oleh Bersih dan rakyat juga tidak dipenuhi oleh Pengadil Pilihanraya.

Inilah tindakan jahat pengadil yang kadang-kadang bukan sahaja tidak adil dalam keputusan-keputusan tertentu malah adakalanya mengalihkan tiang gol bila bola hampir masuk ke gawang lawan.

Begitulah nasib PAS dan pembangkang yang terpaksa berdepan dengan pengadil yang tidak takut untuk menipu dan menyeleweng, tidak takut kepad dosa pahala dan Allah.

Yang menulis.., - Blogger Pok Nik

7 ulasan :

  1. Bodoh...kalo kjaan atau SPR menipu..masakan Kelantan PAS dpt pegang smp 22 tahun...BN trlepas 5 negeri PRU12....

    Tu la ..hari2 dok minum air karat + air kencing wali selipau tok jadi BAGHAL..

    BalasPadam
  2. X abis2 lg bodoh puak2 derang ni yee. Kalau spr tu x adil, x merasa la pr tu pegang 5 negeri. Ni la dia bodoh x leh diajar, pandai x leh diikut. Paeng tol

    aj

    BalasPadam
  3. Apa la blogger ni merapu meraban.kau x sedar ke analisis yg kau buat tu mcm taik.klu spr x telus x de la korang pakatan dpt rasa perintah negeri lps pru 12.nak nipu org pun agak2 la.jgn anggap kami smua akal singkat mcm kau wahai blogger sampah

    BalasPadam
  4. mentaliti pencacai liPAS macam cibai congki!!!!
    Bila kalah heboh betahun....bila menang ko x nak heboh plak SPR berat sbelah....ppptttuuuiiihhhh

    Sorang lg pencacai ANUwar yg aku x bleh blah CHEGU BARD bangsit.....terang2 menipu depan org ramai(x ramai tara mana pun sbenarnya). yg aku heran 2 tua muda jantan betina yg dok dgar 2 bulat2 je trima apa dia cakap siap sorak2 lagi.tapi x tau le diorang betul2 trima @ pun x. pasal kalau nk diikut logik akal,hujah cikgu bard pendek tu masuk tlinga kanan x sempat nak kuar tlinga kiri otak (level UPSR)dah bleh detech ketidak logikkan hujah dia tu. HAQQQQQ PPPTTTUUUIIIHHHH......

    A.B.A.I

    BalasPadam
  5. ayaq karat ngan ayaq selipar tok guru dah jadi darah daging...nak buat lagu mana ?

    BalasPadam
  6. Perangai pngadil ni sama mcm puak2 umno kne suap snyap dungu...berat sebelah...puiiii

    BalasPadam
  7. btol tu ARrasy Rasy...pengadil tu kena suap dgn UMNO agak nye...sebab tu parti yg amalkan LGBT dan kebebasan beragama tak blh menang pru...sampai sekarang pemimpin kaki jolok depan belakang kempunan je mamanjang nak jd PM...hehehehe....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online