BREAKING NEWS

Gambar TERKINI Manohara yang makin SEKSI dan SLIM..


Lama tak dengar cerita pasal Manohara, bekas isteri kerabat istana Kelantan tu kan.. Khabarnya, Manohara sekarang ni semakin seksi dan juga semakin kurus..

Gua terbaca dalam satu laman sembang, selebriti sensasi dari Indonesia tu semakin kurus akibat menjalani program diet..

Dan Manohara juga dikatakan amat gembira dengan hasil yang disifatkannya amat berbaloi setelah terpaksa mengharungi proses diet yang memeritkan..

Dulu ada juga kita dengar khabar angin mengatakan Manohara tu dah kawin dengan sorang pembesar di negaranya..

Tapi kalau kita tengok perangai dia yang masih liar berpeleseran di pub-pub, gua rasa mustahil Manohara tu dah kawin..

Mana ada laki yang sanggup biar isterinya terkinja-kinja menari dan bersosial macam tu kan? Pasal tu lah gua kata minah ni belum kawin beb...

2 ulasan :

  1. "Mana ada laki yang sanggup biar isterinya terkinja-kinja menari dan bersosial macam tu kan?" - zaman skrg byk bro...

    BalasPadam
  2. Dia nie Islam ke?

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online