BREAKING NEWS

Anwar OFFER Dr. Maza jadi MB Perlis??


Gua dimaklumkan menerusi satu sumber, Dr Asri, bekas Mufti Perlis telah ditawarkan jawatan sebagai MB Perlis sekiranya PR memenangi pilihanraya di negeri tersebut.

Ini berikutan tersebarnya dakwaan bahawa Asri dipilih untuk bertanding diatas tiket PKR bagi kerusi DUN Penanti di Permatang Pauh ataupun kerusi Parlimen Nibong Tebal pada PRU13 akan datang.

Menurut sumber tersebut lagi.., berita ni bukanlah kali pertama menjadi perbualan di Perlis, tapi ianya merupakan kali kedua selepas cerita yang sama hangat diperkatakan pertengahan tahun lalu..

Malah Asri yang kini dilihat seakan-akan cenderung kearah menyokong Pakatan langsung tak menafikan berita yang tersebar ini..


Jika dilihat melalui laman Twitter beliau, Asri seolah-olah cuba mengelak daripada menjawab segala pertanyaan yang diajukan kepadanya..

Seseorang telah bertanya berkenaan mesyuarat rahsia selama 4 jam melibatkan beliau dan Anwar pada bulan Oktober lalu. Juga ditanya tentang tawaran yang diberikan terhadap beliau.

Dr Asri tidak menafikan malah memberitahu, belum tiba masanya untuk diumumkan!

Mengikut sumber itu lagi.., Asri telah ditawarkan jawatan MB Perlis sebagai balasan kepada sokongan yang diberikan oleh beliau sehingga membolehkan Pakatan merampas negeri tersebut dari Umno/BN..

Jika berita ini betul.., maka desas desus Asri akan bertanding di Dun atau Parlimen di Penang ni hanyalah sekadar khabar angin saja beb..

Lagipun.., sapa yang taknak jadi Menteri Besar kannn... Cuba korang tengok Pok Nik.., punyalah sayang dia pada jawatan MB dia di Kelantan tu sampai nak bawak ke mati.. Huhuhu...

4 ulasan :

  1. hanya Pok Nik yg blh iktiraf Kelate nu negeri serambi mekah dgn terbina nye banyak patung wat siam yg tinggi nye lbh kurang bangunan 5 tingkat...kalau Pok Nik letak jawatan abih le title negeri tadahan wahyu tu gamak nye..

    BalasPadam
  2. elok le die masuk pr..kenyataan die pun banyak yang dah berbau liberal...

    BalasPadam
  3. kalo menang di KEDAH offer lah UStaz Kazim jd MB. baru ISLAM betol bkn mcm kt kelantan

    BalasPadam
  4. Kalau percaya JANJI Anwar habislah...senakap senohong gelama ikan duri bercakap bohong lelama makan diri...kalau seorang ulama boleh terpengaruh janji politik rasa rasanya berapa ramai ulama yang telah di offer PR untuk jadi MB..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online