BREAKING NEWS

WOW!!! Najib lebih HINDU dari HINDU???? Hahahaha...


Hanya kerana letak replika "kolam" bunga raya pada Majlis Rumah Terbuka Deepavali, Najib dituduh lebih Hindu dari Hindu oleh puak-puak pencacai penjilat kaki Anwar..

Korang baca sendiri printscreen yang gua ambik di salah satu blog lembu Pas.. Suka-suka hati mak bapak dia je kata kat Perdana Menteri yeee..

Tapi bila Anwar bernandek dan pakai macam Tok Sami masa Deepavali hari tu, tak pulak blogger bangang tu bising.. Memang tak bertelor langsung!!

Jom kita tengok gambar dibawah ni.. Sekarang sapa yang lebih hindu dari hindu masa Deepavali hari tu? Anwar ke Najib?

Budus punya penjilat Anwar!!!




10 ulasan :

  1. Mana gambaq tok sami dia peagang dulang dan lilin tu, awat tak letakkan?

    BalasPadam
  2. Tetapi sebenarnya Anwar kelihatan lebih hindu daripada tok sami hindu ialah ketika ponggal 2011.
    Dah laa bernandek, mukanya siap diasapkan, eh boleh pulak terkinja-kinja menari.

    Sekali pandang macam orang gila kuasa. Dua kali pandang macam orang hilang akal pun ada !!

    eemmm alahai...

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  4. Halo bro... siapa yang tak ada telor,,, kenapa tak siar habis apa yang tulis,, tak apa,,, aku tolong promosi blog... kasi orang tau mana blog yang tak ada teloq...

    BalasPadam
  5. tgk anwar dah mcm ayah pin hahahahaha ! bodoh betoi melayu yg jilat pungkoq dia

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haaaaaa leh jilat pungkok knp x jilat tapak kaki mbek berkat mmcm ayah pin.ha2

      Padam
  6. Dua dua pemimpin pun bodoh tak boleh harap. Ya Allah selamatkan lah negara kami dan masa depan kami

    BalasPadam
  7. anak sedara makcik20 November 2012 10:21 PG

    Bang Non kan pemimpin anugerah tohan...tu sbb le kalau dia pakai mcm tok sami hindu pon puak2 jumud pakatanirrojim tak cakap apa2 pon...memang manusia anugerah tohan boleh menjelma berbagai2 rupa...hehehehe....

    BalasPadam
  8. cai cai PRngok mmg DUNGU....ak risau jika PAS trus brsama dlm PRmgok..pakat la kluar ..biar PAS berjuang tnpa ada si ANUAR AL JUB ni...korg akn sdar bila MALAYSIA akn jadi negara SEKULAR msa tu bru la korg nk terngnga..jgn jd bodoh whai kwn2 ak dlm PAS...

    BalasPadam
  9. mintak penjelasan ostazah ebbi mengenai isu ini.. sekian terima kasih sama sama...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online