BREAKING NEWS

Gambar Mashitah cium Pak Lah yang buat Pakatan stim...

Puak-puak Pas ni memang nafsu kuda betul lahh.. Mungkin ni lah bahananya terlampau banyak makan obat kuat yang diiklankan dalam HaraMkah tu kann..

Korang cuba tengok kat bawah ni.., gambar Mashitah cium Pak Lah macam tu pun dah boleh membuatkan puak-puak Pakatan naik nafsu..

Itu baru cium tangan beb.., kalau cium pipi, maunya terpancut-pancut puak-puak Pas tu semua akibat klimaks tahap maksima..

Maklumlahh..., dalam kepala puak-puak Pas tu mana ada otak beb.. Penuh selut je dalam tempurung kepala dorang tu sebenarnya...

Pasal tu lah dorang tak tahu nak beza antara nafsu dan akal..


20 ulasan :

  1. Hukum Allah tak kenal menteri, ulama, ustazah atau org biasa

    BalasPadam
  2. Hukum Allah tak kenal menteri, ulama, ustazah, orh biasa

    BalasPadam
  3. Ni tak tau beza nafsu dan hukum Allah ni... hukum Allah tk kenal menteri ke, ulama ke, ustazah ke, org biasa hatta banduan sekali pun ye..harap maklum tu wahai blogger

    BalasPadam
  4. PAS cuma membawa SIAL pd ISLAM. hanya golongan manusia yg sesat sahaja yg sanggup mnyokong perjuangan Parti Ajaran Syaitan

    BalasPadam
  5. masalahnya kita masih xada usaha nak buat apa yang Allah perintahkan utk laksanakan undg2 islam,,,,jelas dlm Quran Allah suruh,,,,sbbtu kalau anda sedar masyarakat kita makin lama makin jahanam,,,remaja jdi apa,,,masjid surau penuh ka,,,brapa ramai yg tggai solat??? jgan penting diri,,,kita sekarang hidup dlam xberkat,,,,bukan nak suruh laksana hudud serta merta,,,buat peringkat peringkat xpa,,,bgi pendedahan dlu,,,NI XDA USAHA LANGSUNG<<<<BILA DITANYA SEOLAH_OLAH XMAHU BUAT DAN XPECAYA PDA UNDG@ ISLAM

    BalasPadam
  6. pas berckap ttg undang2 islam.... tp sampai skrg kenpa kelantan x laksanakan undang2 islam... pas memerintah sudah lama d kelantan.... dan mempunya i kuasa utk melaksanakan.... tp sampai skrg tidak dpt d laksanakan.... adakah pas takut untuk melaksanakan....

    BalasPadam
  7. setakat ini jer takde la terlampau besar sgt pun isu ni berbeza dgn kafirkan orang lain. org2 PAS ingat diorang ni tahap nabi ker sampai boleh kafirkan org lain??? mana lebih celaka drp solat ramai2 lepas tu doa kuat lumpuhkan henacurkan UMNO BN semata2 sebab LIM KIT SIANG dan ANWAR IBRAHIM... apa yg Dr Mashitah buat tu salah tetapi PAS lebih jauh terpseong akidah. anwar ibrahim yang ditanda di dahi lebihjauh terpesong akidah.... berapa juta wanita islam yg berjabat tgn dgn lelaki bukan mahram di msia dan mendapat seksa allah???? tetapi brp ramai org kelantan yg hidup terseksa sebab kegagalan parti islam palsu itu memerintah selama 22 thn tetapi hanya terdaya buat sebuah masjid? aku sendiri pun ade beberapa kali berjabat tgn dgn wanita bukan mahram tetapi tidak sampai ke tahap STIM. agaknya pak janggut dlm PAS memnag tak boleh menahan berahi bila nampak wanita??? tahap dr mashitahh belum sampai tahap mcm mana MAT SABU tak basuh muka sebab sayang nak buang lekitnya AIR CIPAP MAH lepas berzina dgn bini org yg juga AHLI PAS .......

    BalasPadam
  8. Aku bkan penyokong PAS. Aku bercakap soal kebenaran. Berdsarkan 'ilmu' yg sering diceramahkan oleh beliau, Dr Mashitah spatutnya tau adab dan batas-batas sbg muslimah dgn muhrimnya. Tp sjak jd senator aku tgok Dr ni dah lain macam sikit.... Harap dia fikir dlm-dlm dan bertaubat (tak mesti dosa besar baru bertaubat).

    BalasPadam
  9. pembetulan: 'batas terhadap bukan muhrimnya'

    BalasPadam
  10. nmpk sgt la blogger ni cetek ilmu agama... bukan ke bersentuhan dgn bkn mahram adalah haram....

    BalasPadam
  11. aku pun nak cium jugak...tapi cium tangan Ustazah Mashitah

    BalasPadam
  12. helloo dr mashitah nie BN okee puak UMNO

    BalasPadam
  13. UMNO Pengecut daaa.....

    BalasPadam
  14. tlg tgk video ni bg sape2 yg ckp PAS masih x laksanakan hukum hudud..jgn maen tuduh je ckp kelantan xnak wat hukum hudud klu x tau fakta n x tau cerite..jgn jadi bodoh depan org..nak ckp kene tau fakta sket..
    https://www.youtube.com/watch?v=g_kkMEgG8CQ&feature=player_embedded

    BalasPadam
  15. Ustazah kene tunjuk contoh yg elok pade masyarakat..yg salah tetap salah..

    BalasPadam
  16. Nak memberi kenyataan biarlah benar... Ni duk ikut akal la ni x tau beza hukum Allah

    BalasPadam
  17. Bagi kenyataan macam x der pegangan agama

    BalasPadam
  18. Sy bkn ahli pas,,,ahli umno tapi tidak fanatik politik umno,,,tp bkn atas pagar,,,,,sy ahli umno yg kini mencari kebenaran,,,ape2 pun tengok pd gambar tu,,pd sy tetap salah sepatut nye yg berkenaan lebih arif bab2 hukum agama,,,pd blogger juga sy harap lain kali kaji dulu kalau nk hentam jgn nanti tepuk air dlm dulang terpercik ke muka sendiri,,,,sy tak mahu berada dlm parti yg salah dan tak mahu masuk parti yg salah,,,,

    BalasPadam
  19. aku rasa Blogger ni bkn islam ...tu sbb dia tak tau halal haram...atau manusia yg dah tukar agama dari islam kepada agama setan...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online