BREAKING NEWS

Wan Azizah rayu simpati untuk Nurul Izzah..


"Kasihan Izzah. Sabarlah ye nak...” Dia mengusap-usap gambar Nurul Izzah yang tersiar di muka hadapan Sinar Harian.

Walau tersenyum nipis, tetap ada raut sayu hiba hati ibu. Itulah aksi spontan Presiden PKR, Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail apabila menatap wajah anaknya, Nurul Izzah Anwar di muka depan akhbar Sinar Harian semalam.

"Saya memang sedih apabila kontroversi ini timbul. Naluri keibuan saya terasa dijerut. "Anak saya dituduh menggalakkan murtad! Satu tuduhan berat!"

Alahai Kak Jijah.., jangan buat rakyat Malaysia ni macam bodoh sangat..

Satu negara dah tau Nurul punya statement kat Malaysiakini tu memang menjurus kearah tu..

So tak payahlah Kak Jijah nak tarik simpati rakyat dengan buat lakonan telenovela ye..

Patutnya Kak Jijah nasihatkan Nurul supaya jadi umat Islam yang berkualiti, bukannya jadi umat Islam yang suka timbulkan huru-hara dalam negara..

12 ulasan :

  1. Camtu jangan jadi ahli politik, lebih baik jadi ahli dapur. Terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata mak yg tolong pujuk... bahalolnya...

    BalasPadam
  2. Perempuan hina ni msih islam ke? Kot2 pkai tudung, sembunyi salib kot.....

    BalasPadam
  3. Omegay...sedihnyer....sat2 nnt Wan Jijah mst dakwa Nurul Izzah ada penyakit 'kronik' idop xlama,,,jd rakyat Malaysia xleh la hentam Izah sesgt....

    wahaaahaha hahahahahah

    BalasPadam
  4. Padan muka Wan Azizah sekeluarga. Tulah, siapa suruh besarkan anak dengan makan duit haram dana Yahudi?

    BalasPadam
  5. Da biasa skolah kristian ada salib besar lg kan...apa nak kata..
    Mana kita tau entah2 betul bwh tudung tu ada salib..
    Mulut kata masih islam tp hati da jauh terpesong..
    "kebebasan agama patut dinikmati semua org termasuk melayu , islam"
    Jadi apa lah pulak hukum org murtad yg Allah dah jadi kan tu?apa la tujuan nya?
    Ni la jadi nya terlampau nak meraih undi smp tolak agama ketepi...

    BalasPadam
  6. Dah buat drama swasta dah plak,xlaku la woi,dulu bole la kesian skrg,sori ,undi ku utk bn

    BalasPadam
  7. pergh... mmg patut bagi anugerah pelakon terbaik kat deme satu keluarga sempena anugerah skrin nnt... hahahahahahahah

    BalasPadam
  8. setan bertudung.

    BalasPadam
  9. Publisiti murahan la tu.....janji nama naik dan lebih dikenali.nak tunjuk yg dia tu bekerja la kononnya.....like father like mother like daughter....1 keluarga prangai nya sama....

    A.B.A.I

    BalasPadam
  10. Kerana Politik dan nk jaga hati si kafir punya pasal....sanggup aibkan bangsa dan agama..sial lah

    BalasPadam
  11. balik ke pangkal jalan DS... semakin kamu bergelumang semakin jauh tergelincir...

    BalasPadam
  12. darah org murtad dan sekutunya adalah HALAL org tu akan mati syahid mari la kita ambil peluang ini

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online