BREAKING NEWS

TERKINI!!! Kereta Bob Lokman DISERANG gajah di Grik..

Grik - Bob Lokman, seorang selebriti yang kini bergiat berdakwah melalui Parti Islam Semalaysia PAS diberitakan bertembung dengan seekor gajah yang sedang melintas di Lebuh raya timur Barat.

Beliau dalam perjalanan ke Kota Bharu untuk menyertai muktamar tahunan PAS bersama beberapa buah kereta lain.

Ketika berhenti, jarak beliau dengan gajah tersebut kira kira 30 meter. Tanpa menyedari lampu sportlight beliau terlupa dipadamkan, menyebabkan gajah tersebut naik minyak.

Gajah tersebut diberitakan meluru ke arah kereta beliau dengan mengibaskan telinganya. Sumber menyatakan, ketinggian kereta beliau separas dengan lutut gajah.



Gajah yang kelihatan panik terus menanduk bahagian hadapan kereta Bob hingga berlubang.

Bob Lokman yang berada dalam kereta menjadi panik tanpa mampu berbuat apa-apa.

Sumber juga menyebut, tandukan gading gajah tersebut menyebabkan bahagian belakang kereta yang dipenuhi barang terangkat.

Kejadian tersebut berlaku ketika pendakian berhampiran hentian puncak lebuhraya Timur Barat.

Bagaimanapun, beliau dilaporkan selamat dan kini telah berada di Kelantan.

20 ulasan :

  1. Kjee.., nanti mesti dorang kata tu gajah Umno.. hahaha..

    BalasPadam
  2. Ambeklah iktibar....tak nak juga lagi sedar-sedar??

    BalasPadam
    Balasan
    1. Klu org umno kene, itu bala.klu org die kene, ujian. Nape, org lain tak petnah diberi ujian ke? Apa2 aje!

      Padam
  3. Kalu org umno kena depa dh ckp ni bala allah turun kat umno...kalu geng depa? Pandai2 la jwb sndri...penat dgn perangai bebal depa ni

    BalasPadam
  4. brapa juta laa gajah nih dapat dari umno...habis duit rakyat...

    BalasPadam
  5. Celaka UMNO ni, mereka dah tak boleh hantar orang, mereka guna binatang untuk asak pembangkang, kurang asam betol...!

    BalasPadam
  6. Hebt tol UMNO nieh ye...smp gajah pon bole dengar arahan UMNO.....

    Tok wali bole ke wat gitu?........

    BalasPadam
  7. hahaha...terbaekkk smua komen kt ats ni...
    u see...betapa berpengaruhnye umno...binatang pn dgr ckp...

    BalasPadam
  8. fuh, kete Alphard tu... minyak sape tanggung eh??? Kutip dari tin milo tiap-tiap malam ke??? Lain kali pakai tahi gajah, confirm sampai kiamat tak payah isi minyak dah... tu sebab gajah pi serang, dia nak berak atas kete Alphard hasil tin milo la tu...

    BalasPadam
  9. bob lokman kata ....konspirasi umnoo

    BalasPadam
  10. HALLO ORANG2 UMNO KALAU ANTE SEMUA ORANG BERANI KENAPA SURUH GTAJAH SERANG ANNA,ANTE SENDIRI YANG SERANG....

    BalasPadam
  11. pemerhati spesis terancam14 November 2012 9:17 PG

    alamak...Umno nampak nye dah makin terdesak utk kekalkan kuasa nye sampai sanggup hantar gajah utk serang kereta ostat Bob Lokman....hehehehehe....

    BalasPadam
  12. Gajah bukan sekadar naik minyak tapi naik meluaaaattt !!

    BalasPadam
  13. gajah tu hamba ALLAH gak..dia pun tak suka orang biadap dan keterlaluan macam Bobob ni....lebih baik solat istikharah banyak2 bob..gajah tu pun ckp 'ape ker bodohnya si bob ni...aku acah jer..!!'

    BalasPadam
  14. Allah dah turun gajah sebagaimana di zaman nabi dulu sedar lah wahai bob lokman tu tandanya dakwah awak tak leh di pakai ... Kembali lah ke jalan bena...

    BalasPadam
  15. meme gajah tu dah dibayar puok amenoooo utk halang ostaz bobolokeme gi muktamar.............hahahahhahahahahahahhahahahah

    terbaiklah komen2 di atas

    BalasPadam
  16. Alahai umno kesian, xde isu. . . Gajah pun jd isu.

    BalasPadam
  17. Hahaha lawaklah korang. Gajah tu tali barut ameno ke.hahaha helah pkr tu nak memburukkan ameno.ameno x tahu menahu pun.pkr yang upah pki duit tin milo ni.hehehe. Kasi nmpk mcm pakatan ameno punya kerja.

    BalasPadam
  18. Hahaha lawaklah korang. Gajah tu tali barut ameno ke.hahaha helah pkr tu nak memburukkan ameno.ameno x tahu menahu pun.pkr yang upah pki duit tin milo ni.hehehe. Kasi nmpk mcm pakatan ameno punya kerja.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online