BREAKING NEWS

HOT!!! Ostazah Ebbi kata lawan Umno dapat PAHALA..


Perghhh!!! Ostazah pujaan penganut Pas iaitu Ostazah Ebbi kembali dengan kenyataan terbaru pasal politik negara..

Kali ni Ebbi kata, kalau menentang Umno akan dapat PAHALA beb.. Kononnya, Umno salah guna kuasa dan juga tak didik rakyat berlandaskan kitab dan sunnah Nabi..

Gua pun heran betul dengan Ostazah meggi yang sorang ni.., meroyan sungguh dia kann bila masuk politik..

Dulu kata nak berubah jadi baik dan tinggalkan amalan maksiat masa jadi artis.., sekarang ni gua nampak makin kronik je Ebbi punya pemikiran..

Inilah jadinya kalau cari agama dalam parti politik yang gila nak berkuasa.. Patutnya Ebbi cari agama di jalan yang betul.., bukan terpengaruh dengan ideologi songsang Pas..

Kesiannn Ebbi... Gua doakan semoga dia cepat dapat laki yang boleh obati penyakit meroyan dia tu..

13 ulasan :

  1. kehotak kaw la arbakyah....!!!

    BalasPadam
  2. MENYOKONG LGBT DAB MURTAD DPT PAHALA YER OSTAZAH ARBAKYAH..???? NGOK JUGAK ARBAKYAH NI ERK..??

    BalasPadam
  3. Gua sokong Ostazah Ebbi Ababi....kite mesti sokong PAS a.k.a Pakatan HaramJADAH sbb nnt nak tukar agama pon bole..........

    Dlm pakatan mmg xDE LANGSONG RASUAH sbb sgl pemberian di kire SEDEKAH ..kah kah kah....

    Bkn gua cakap tapi N Ajis cakap ..ooppss Tuan GARU N Ajis cakap....

    sapa2 ooooii ...ostazah tu gersang...kawin nnt sonyap la meroyan dia tuhhh.....

    BalasPadam
  4. siall pn betina. amik amanat org tua kutuk tuh sumbat dlm lubang taik

    BalasPadam
  5. puan Abby..jika tentang UMNO dapat pahala, dah tu jika sokong PKR &DAP dapat dosa dan neraka..ye tak?? kalau join PAS setakat nak dpt jual tudung..usah ler nak jadi tukang 'karut' PAS..belum tahapnya awak tu utk kutuk2 org..awk ni jadi 'kuda tunggangan' lelaki PAS jer..kesian..

    BalasPadam
  6. hello kau hanya jadi hamba agenda org kafir yg akan berkuasa... Kau ada otak tapi tak guna Parti Pas hanya jadi batu loncatan... Kalau lah ahli sedikit nak ke mrk ajak berpakat... Kirim salam je lah... Bila pas bersuara ttg islam mrk menentang habisan... Kau masih tak fahamkan kenapa mrk ambil org jahil agama cam kau dan org yg pandai agama di buang parti... Kau gunakan lah otak bodoh kau tu org kafir dah jaya pengaruh ulam ulam mak kau cam ulam yg sedap di makan org yg keluar parti otak mrk tak sedap byk guna dan berfikir otak cam kau tu sedap tak guna dan tak berfikir...

    BalasPadam
  7. manusia akhir zaman...sepatutnya abby abadi dalami ilmu agama bukan sehari dua bertudung dah berlagak spt org ilmuan agama..betullah klu x silap dlm alquran dgn hadis ada menyebut akhir zaman akan ada timbulnya perosak agama islam yg memesongkan aqidah umat muhammad...perbetulkan jika ayat sy ni jika tersilap...tq

    BalasPadam
  8. Tak payah lah buang masa melayan minah meroyan ni. Tak peril bagi liputan tentang apa yang dia cakap atau tulis kerana pengikut totok pas age yg akan terima apa jua yg dia kata. Untung ya masuk pas boleh bagi ceramah Dan boleh terus dpt title Ustaz or ustazah. Paling untung dijanjikan syurga lagi ........., biarkan biarkan

    BalasPadam
  9. apa punya ebbi ni..lu duduk diam diam..agama sikit dlm kpala otak kau..mau cakap agama..cukur dulu itu bulu tundun.

    BalasPadam
  10. hehehe...ostazah ebbi dah pandai cakap bab dosa pahala plak...dia nih memang ostazah anugerah tohan le...

    BalasPadam
  11. USTAZAH ABBY DAH TERSALAH PILIH JALAN, PAS BUKAN LAH TEMPAT BERKUMPUL DAN TERHIMPUNNYA INSAN MULIA YANG DIPANDANG ALLAH, SEBALIKNYA PAS ADALAH SATU HABITAT HANYIR DI MANA DI SITU BERKUMPULNYA MANUSIA-MANUSIA YANG SAKIT SAKIT DAN SAKIT ROHANI,TEMPAT YANG MELAHIRKAN MANUSIA YANG JUMUD, TAKSUB,DEGIL, KERAS HATI,RIAK,TAKBUR,BONGKAK BAHKAN MANUSIA YANG HILANG PEDOMAN DAN TERSESAT. DI SINILAH KEM ATAU MARKAS UNTUK MELAHIRKAN USTAZ DAN USTAZAH SONGSANG YANG AKAN MENGELUARKAN FATWA BERDASARKAN EMOSI DAN LOGIK AKAL TANPA ILMU.JIKA UMMU ABBY INGIN MENCARI AGAMA DAN JALAN YANG LURUS DI DALAM PAS BUKANLAH TEMPATNYA BANYAK LAGI TEMPAT LAIN YANG SESUAI UNTUK UMMU ABBY,ABBY BOLEH CARI PONDOK-PONDOK,INSTITUSI ISLAM LAIN YANG BERTABURAN DI BUMI BERTUAH INI...DENGAN MEMILIH PAS UMMU ABBY TELAH MEMILIH JALAN YANG MAHA SESAT MALAH SIA-SIA BAHKAN DIMURKAI DAN DILAKNAT ALLAH KERANA PAS ADALAH PAKSI PERPECAHAN DAN KESESATAN UMMAH.DAH LEBIH 50 TAHUN SAYA HIDUP DAN TELAH LAMA JUGA SAYA MENGKAJI PERLAKUAN INSAN DALAM PAS SEMUANYA YANG SAYA PEROLEHI AMAT MENGECEWAKAN, TAK PERNAH SAYA DENGAR WALAU SEPOTONG AYAT YANG KELUAR DARI MULUT PEMIMPIN PAS YANG MENYERU UMMAH KE ARAH KEBAIKAN,TAK PERNAH SAYA DENGAR MEREKA MENYERU PERPADUAN UMMAH, DAN TAK PERNAH SAYA DENGAR MEREKA BERTERIMA KASIH DAN BERSYUKUR DENGAN NIKMAT KEAMANAN DAN KEMAKMURAN INI,SEBALIKNYA MEREKA BERTUNGKUS LUMUS UNTUK MENANAM PERSEPSI JAHAT KEPADA UMAT MEREKA AGAR TERUS MEMBENCI INSAN LAIN YANG TAK SEALIRAN,CUBA ABBY RENUNGKAN SEBESAR MANAKAH JASA PAS BUAT UMMAH DAN SEJAUH MANAKAH SUMBANGAN MEREKA KINI UNTUK AGAMA DAN NEGARA TENTU ABBY DAH DAPAT JAWAPANNYA.....PADA INSAN YANG BERAKAL DAN MAMPU BERFIKIR SESUSUNGGUHNYA JASA PAS TIDAK SAMPAI PUN SEBESAR DAN SEBERAT ZARAH UNTUK UMMAH DAN AGAMA APATAH LAGI NEGARA.HAKIKAT INI TIDAK DAPAT DIPERTIKAI OLEH SESIAPA HATTA MANUSIA YANG PALING AGUNG,CERDIK DAN TERMULIA DALAM PAS INILAH ADALAH REALITI. FATWA ABBY YANG MENGATAKAN MENENTANG UMNO ITU ADALAH BERPAHALA ADALAH SALAH DAN SESAT SAMA SEKALI MALAHAN IANYA ADALAH BERDOSA......JASA UMNO PADA AGAMA DAN BANGSA TERLALU BESAR DAN TAK TERHITUNG LAGI, HANYA INSAN YANG MATI HATI,SAKIT ROHANI DAN KUFUR SAJA YANG MAMPU MEMPERTIKAI KENYATAAN INI...BAGI INSAN YANG TAHU BERSYUKUR DAN BERTERIMA KASIH MALAHAN BERAKAL TIDAK BERUPAYA UNTUK MENYANGKAL FAKTA INI...INILAH ADALAH REALITI YANG SEMUA RAKYAT NAMPAK DI DEPAN MATA...HANYA ABBY DAN PENGANUT PAS YANG MEMBUTAKAN MATA HATI TENTANG INI......JADILAH KITA INSAN YANG BERMANFAAT UNTUK MANUSIA LAIN DAN BUKAN NYA INSAN PEROSAK AGAMA DAN BANGSA.........sekian terima kasih yang ikhlas KULUP BESAR KOTA BHARU.

    BalasPadam
  12. HIDUP PAS DAN KEMBALILAH KEJALAN YG BENAR!! KO DAPig!! KO PKR!!!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online