Gambar Marsha yang SEKSI TERLAMPAU di parti EH20..

Posted by MPP On Isnin, 26 November 2012 4 comments


Inilah penampilan terbaru artis Marsha Milan Londoh sewaktu hadir ke parti EH! 20 yang Anggun baru-baru ni..

Amacam.., korang rasa fesyen Marsha tu cukup seksi tak? Boleh bikin berdarah hidung jantan-jantan kabaret tak?

Apa nak heran beb.., perkataan SEKSI dengan artis wanita kita memang tak boleh dipisahkan.. Cuma yang membezakan dorang cumalah sama ada seksi tu terlampau atau tak..

So.., dalam kes Marsha nih, gua rasa memang hot terlampau beb.. Sekali tengok bukan kata naik nafsu.., tapi naik NGERI.. Huhuhu. .

4 comments:

Tanpa Nama berkata...

x sempoi lgsung.

Tanpa Nama berkata...

peduli laa..dia bukan islam pun..

Tanpa Nama berkata...

bodo admin..marsha tu bkn islam..biar la dia nak seksi pon..

org johor berkata...

takkan mcm ni pon dah dikategorikan berdarah hidung kot?... hari2 bersepah jer aku tgok kat kl org pakai lg dasat dari tu...sajer nak provoke la tu...

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online