BREAKING NEWS

Gambar Marsha yang SEKSI TERLAMPAU di parti EH20..



Inilah penampilan terbaru artis Marsha Milan Londoh sewaktu hadir ke parti EH! 20 yang Anggun baru-baru ni..

Amacam.., korang rasa fesyen Marsha tu cukup seksi tak? Boleh bikin berdarah hidung jantan-jantan kabaret tak?

Apa nak heran beb.., perkataan SEKSI dengan artis wanita kita memang tak boleh dipisahkan.. Cuma yang membezakan dorang cumalah sama ada seksi tu terlampau atau tak..

So.., dalam kes Marsha nih, gua rasa memang hot terlampau beb.. Sekali tengok bukan kata naik nafsu.., tapi naik NGERI.. Huhuhu. .

4 ulasan :

  1. x sempoi lgsung.

    BalasPadam
  2. peduli laa..dia bukan islam pun..

    BalasPadam
  3. bodo admin..marsha tu bkn islam..biar la dia nak seksi pon..

    BalasPadam
  4. takkan mcm ni pon dah dikategorikan berdarah hidung kot?... hari2 bersepah jer aku tgok kat kl org pakai lg dasat dari tu...sajer nak provoke la tu...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online