BREAKING NEWS

WIFI FREE disetiap rumah kalau DAP menang PRU13..

Menjelang bajet DAP yang bakal dibentangkan di Dewan Undangan Negeri Pulau Pinang pada 2 November ni, gua dimaklumkan bahawa Ah Beng akan berjanji untuk bagi Wifi FREE untuk setiap rumah di Penang..

Itupun kalau DAP menang besar di Penang.. Dan itupun kalau rakyat Penang pilih Ah Beng untuk jadi KM lagi selepas PRU13..

Tapi untuk menikmati kemudahan Wifi FREE tu.., ada syaratnya beb.. Gua dimaklumkan, setiap rumah kena buktikan dulu dorang dah menjadi penyokong Pakatan..

Menurut sumber, sapa yang letak bendera DAP didepan rumah, maka lagi kuatlah signal Wifi yang dorang terima..

Pada PRU12 dulu, Ah Beng dan DAP dah janji nak bagi FREE Wifi kepada rakyat Penang.. Tapi tak jalan walaupun banyak duit dah dilaburkan..

Ramai rakyat Penang merungut pasal Wifi free yang Ah Beng war-warkan sebelum ni tu tak boleh pakai.. Kalau boleh pun, siput babi lagi laju rasanya dari speed wifi tu..

Hanya penjilat-penjilat Ah Beng dan DAPigs saja yang tak merungut sebab dorang malu..

So..., gua tak tahulah kalau ada rakyat Penang yang rela kena kencing lagi dengan khalipah tak bersunat tu.. Kalau ada jugak, memang mangkuk ayun lah kannn...

Janganlah kira pengikut-pengikut Pakatan khususnya penganut Pas tu beb.. Dorang tu dah memang lemah akal sejak lahir lagi.. Pasal tu lah senang-senang je kena tipu.. Hahahahaha...

5 ulasan :

  1. Puih.... tuih.... penipu punya guan ngeng

    BalasPadam
  2. makanan ah beng adalah org2 melayu yg bodoh

    BalasPadam
  3. Sejak malaysia Merdeka.Pas hanya jadi pembangkan tak produktif.Selepas berkawan dengan cina kafir harbi Dapig mereka bertambah produktif ia itu menghacurkan melayu Islam

    BalasPadam
  4. wifi free apa...ak dok png ni pon x dpt...tipu punya org

    BalasPadam
  5. Kah...kah...kah... seronoknya. Tapi sokong BN!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online