BREAKING NEWS

Ustazah bersubahat ROGOL anak perempuan sendiri..

Seorang ustazah dihadapkan ke Mahkamah Sesyen Ampang, Kuala Lumpur diatas tiga tuduhan bersubahat dengan suaminya mencabul dan merogol anak perempuannya berusia 15 tahun di kediaman mereka.

Wanita berusia 33 tahun itu, bagaimanapun mengaku tidak bersalah terhadap semua pertuduhan di hadapan hakim, Roszianayati Ahmad.

Dia juga didakwa bersubahat bagi tuduhan ketiga memujuk mangsa sama dengan membenarkan suaminya mencabul kehormatan gadis itu di kediaman mereka sekitar Ampang, masa yang sama tahun lalu.

Timbalan Pendakwa Raya, Zuraini Ab Hamid tidak menawarkan sebarang jaminan terhadap tertuduh dengan alasan kesalahan serius dengan mengambil kira usia mangsa yang masih di bawah umur ketika kejadian selain menjaga keselamatan saksi pendakwaan terdiri daripada mangsa dan anak-anak wanita itu.

Roszianayati memutuskan tiada jaminan dibenarkan terhadap tertuduh dan membenarkan permohonan pihak pendakwaan supaya perbicaraan kes itu dijalankan bersama dengan kes suaminya di hadapan hakim Manira Mohd Nor di Mahkamah Sesyen Ampang.

Sementara itu, suami ustazah berusia 36 tahun yang bekerja sebagai pemandu lori mengaku tidak bersalah diatas dua dakwaan merogol anak tirinya itu tanpa kerelaannya dan melakukan kekerasan jenayah dengan mencabul kehormatan mangsa.


p/s: Walaupun bergelar ustazah, itu bukan bermakna pompuan tu akan alim dan warak beb.. Renung-renungkan lah yee...

9 ulasan :

  1. Saya rasa gelaran ustazah di kejar semata mata kerana gaji.. Kalau tidak, belum tentu lagi mahu menjadi ustazah..

    BalasPadam
  2. kalau ikutkan perkiraan ustazah ni berkhwin pada usia lebih kurang 17 tahun,baru lepas SPM.APAKAH BERKHWIN PADA USIA MUDA PEMYEBABNYA?

    BalasPadam
  3. Ustazah hanyalah gelaran dan tidak terlps dr godaan syaitan, beringatlah kita semua

    BalasPadam
  4. Lepasan SPM yg dah lama kerja kat PASTI kut ?

    BalasPadam
  5. apa nak buat, kat sebelah umah aku ader ustazah juga lebih kurang mcm tu juga. entahlah aku geleng2 pala jer lah

    BalasPadam
  6. ensemnyer abg tu kalau dilihat dari belakang...bkn lagi dari depan....hehe...mesti pele besar...nak kene rogol ni abg ensem...kalau i...lebih rela dirogol...nikmat....

    BalasPadam
  7. ini BUKAN Ustazah ni yang jeneh ni lain kali pangge saja YOU SETAD DAH, kemudian kalau I nak ikut I ikut lah. YOU SETAD I IKUT...YOU SETAD I IKUT kan sedap bunyi tu

    BalasPadam
  8. mana korang tahu dia ustazah...bg aku dia bukan ustazah.. hangpa pandai2 call ustazah betul tak wan nor..

    BalasPadam
  9. Ustazah PASTI kuat seks

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online