BREAKING NEWS

SERAM!! Toyol suka raba alat sulit wanita ditangkap!!

Penangkapan seekor makhluk yang dipercayai sebagai toyol dilakukan secara tidak sengaja. Toyol ini ditangkap oleh Gatot Suwuno (55) ketika dirinya sedang berada di sebuah warung kopi.

Ketika ditangkap ditangan toyol ini terdapat wang sebanyak Rp 200,000 atau RM 69.70..

Gatot yang juga dianggap sebagai pakar paranormal oleh warga setempat di Jakarta dan pemilik warung dikawasan tersebut yang sering mengadu kehilangan wang.

Selain kegemaran mencuri wang, toyol ini juga suka meraba alat sulit wanita dan anak gadis sebelum melarikan wang di setiap rumah yang dimasukinya.

Menurut Gatot, toyol tersebut berukuran 30 cm dan memakai seluar dalam merah. Namun, lama kelamaan tubuh toyol itu makin mengecil.

Sebelum dimasukkan ke dalam botol, Gatot membungkus toyol tersebut dengan kain kafan. Ia juga memberikan tiga simpul, masing-masing di bagian kaki, badan dan ubun-ubun kepala.

"Saya takut kalau makin menyusut, nanti si tuyul gampang ilang lagi. Maka itu dibungkus dan ditali kain kafan," terangnya.

Dengan penangkapan toyol itu, masyarakat berharap kejadian kehilangan wang serta pencabulan terhadap anak gadis mereka akan berakhir. - Detik

1 ulasan :

  1. ini tuyul janten pak, tuyul jenis ini emangnya gemar sama pepet, awas lho kalo dilayan bisa bikin sungsang

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online