BREAKING NEWS

SERAMM!!! Gambar HANTU BERTUDUNG dirakam di kedai makan..


Gempar beb!! Gua dimaklumkan, gambar seram ni dirakamkan secara tak sengaja oleh adik kepada seorang pengusaha kedai makan disebuah kawasan diutara..

(Maaf ye.., nama kedai dan tempat terpaksa dirahsiakan bagi menjaga reputasi kedai tersebut..)

Adik pengusaha kedai makan tersebut terkejut apabila salah satu gambar sekitar kawasan kedai abangnya tersebut mengandungi satu imej yang dipercayai hantu yang menyerupai seorang perempuan bertudung..

Lebih menggerunkan.., perempuan bertudung yang menyeramkan tersebut dilihat sedang berdiri disebelah kedai sambil merenung tepat kearah beliau..

Memang misteri beb.. Nak kata gambar tu photoshop, tak jugak sebab tak ada sebarang tanda bahawa gambar tersebut telah diedit..

So.., terpulanglah pada korang untuk percaya atau tak.. Yang pasti, banyak "misteri" diluar sana yang masih terhijab dari pandangan mata kasar manusia..

The truth is out there beb...


p/s: Salam Aidiladha buat semua pembaca blog gua... Gua harap korang sempat berniat untuk berjuang demi agama dulu sebelum buat korban di pagi raya nanti.. Kalau tak, korang cuma sia-sia je bunuh binatang beb...

Bukan gua yang kata yee..., Ostazah Ebbi yang kata... Hihihihi....



1 ulasan :

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online