BREAKING NEWS

Sapa kata Tokong Ah Beng tak pandai susun bata?


Korang tengok betul-betul gambar khalipah pujaan Pas tu susun bata.., kemas tak? Pandai tak?

Gua tak tahulah Ah Beng ni susun bata untuk buat apa beb? Mungkin dia sedang membina rumah ibadat untuk penganut Pas dan PKR.., ataupun dia sedang bina 'Tokong' untuk dirinya sendiri.

Gua yakin, kalau puak-puak Pas tengok gambar Ah Beng sedang menyusun bata ni, confirm dorang akan menangis terharu sampai meleleh hingus..

Dorang mesti akan kata bahawa Ah Beng berjiwa rakyat sebab sanggup kotorkan tangan sucinya untuk buat kerja-kerja rakyat marhaen..

Dan Nik Aziz mesti akan bangga dengan Ah beng yang digelarkan sebagai mewarisi kepimpinan Umar Abdul Aziz..


Gila beb.., mana ada pemimpin yang prihatin dan berjiwa suci macam Ah beng tu..

Ah Beng sanggup susun bata tau tak? Najib ada buat macam tu? Ahmad Maslan berani tak susun bata macam Ah Beng?

Tapi yang nyatanya.., Ah beng memang berbakat dan berjiwa penipu rakyat.. Kalau macam tu punya susun bata, jangan kan kata rumah untuk rakyat miskin.., kandang babi pun boleh runtuh tau..

Dan kalau Ah Beng jadi arkitek masa pembinaan Tembok Besar China, confirm tak sampai sehari semua dah ranap..

Tapi apa boleh buat.., mungkin itulah skill susun bata versi Tokong Ah Beng... Hahahahaha...

4 ulasan :

  1. kahkah menangis Indon kontrak tengok cara Tokong ni susun bata...LOL

    BalasPadam
  2. FAIL! hahahaha

    BalasPadam
  3. tiap kali aku tengok gambar kat atas, confirm gelak hehehe

    BalasPadam
  4. dia ingat main lego agaknya...hahaha

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online