BREAKING NEWS

Raja Ema pakai tudung hanya bila kenduri dan ke masjid..


Errr..., yang gua tahu, bertudung tu sebenarnya untuk tutup aurat.. Kalau setakat pakai tudung untuk pergi kenduri dan ke masjid, baik takyah pakai terus..

Gua pun pening.., macam-macam peel artis kita sekarang ni yee.. Tegur pun salah.., tak tegur lagi salah...

Gua rasa.., sebenarnya bahaya jugak statement dari Raja Ema tu beb.. Bukannya apa.., gua takut apa yang dia cakap tu akan jadi ikutan je..

Maklumlahh..., artis ni ada ramai pengikut.. Takut-takut ada pulak yang buta perut terpengaruh nanti...

--------------------------------------

Harian Metro melaporkan, penyanyi dan pelakon Raja Ema kesal dengan sesetengah pihak yang memandang negatif apabila beliau tidak bertudung sewaktu bergambar didalam sebuah majalah..

"Saya masih bertudung dan berpakaian menutup aurat apabila menghadiri majlis yang sesuai seperti kenduri kendara dan ke masjid.

"Terus terang, saya tak faham kenapa isu buka tudung pula yang digembar-gemburkan kerana saya sudah bertahun-tahun tidak bertudung cuma ramai orang yang tak tahu kerana saya sudah lama tidak aktif dalam bidang hiburan lagi.

Raja Emma turut menyatakan pendapatnya berkaitan pemakaian tudung, di mana setiap individu haruslah dengan rela hati untuk melaksanakan kewajipan tersebut dan bukanlah kerana terpaksa.

"Saya tidak mahu sekadar bertudung saja tapi pakaian tetap mengikut bentuk badan, menjolok mata atau bertudung tapi masih mendedahkan sebahagian rambut.

3 ulasan :

  1. Rosmah xpakai tudug tp laki die setia xmain pmpuan lain blakang die. Ni pmpuan pakai tudug anak beranak tp laki main chinadoll aper cer?

    BalasPadam
  2. Nak bertedung ke tidak terpulang RE. Kalau bertudung tapi hipokrit, satu sen tak guna..

    BalasPadam
  3. yang komen orang pasal pakai tak pakai ni lelaki ke perempuan??kalau perempuan ,yang empunya diri dah pakai ke masih belum,sbelum komen orang,kalau pakai tudung pastikan baju atau pakaian jangan ketat sampai nampak stiap bahagian badan,nanti kpala je brtutup yang lain tu solah2 macam telanjang dalam baju pulak.Sbaliknya klau yang komen orang tu pula lelaki, pastikan bini dan anak2 sendiri tu dbetulkan dulu,jangan nanti sibuk pasal jaga tepi kain orng je bak kata pepatah kuman sberang laut nampak gajah depan mata buat buta jee!!!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online