BREAKING NEWS

PERCAYALAH!!! 24jam minyak turun kalau saya jadi PM.. ~ Anwar Berahim

Anwar sekali lagi berikrar akan turunkan harga minyak dalam tempoh 24 jam kalau dia jadi Perdana Menteri selepas PRU13 nanti..

Dalam ceramahnya di Tanjung Karang semalam, Anwar juga berikrar untuk bagi pendidikan percuma kepada seluruh rakyat Malaysia kalau dia berjaya tawan Putrajaya..

Itu takpa lagi beb.. Yang paling gua tak tahan ialah, Anwar bagi jaminan bahawa Malaysia akan bebas dari Rasuah dan Politik kotor kalau Pakatan mentadbir..

Gua rasa, hanya orang bodoh je yang percaya semua ikrar Anwar tu.. Korang ingat lagi tak.., Anwar dulu dilokap 6tahun sebab apa? Sebab salahguna kuasa dan juga rasuah beb..

Dan korang juga tentu tahu bahawa Anwar adalah salah satu spesis manusia yang tak pernah tunaikan janji.. Ingat lagi janji Kg Buah Pala? Ingat lagi janji 16September?

So pasal tu lah gua kata hanya manusia bodoh je yang percaya pada Anwar.. Nak turunkan harga minyak kononnn... Nak bagi pendidikan percuma kononnn.. Puiii!!!

Lagi satu, gua yakin Nik Aziz pun tak yakin dengan apa yang Anwar cakap tu beb.. Tak percaya?? Korang try tanya Pok Nik tu.., mesti dia setuju cakap gua..

Come on laa..., Pok Nik pun tahu dia akan tergolong dalam kategori manusia bodoh kalau percaya pada Nuar.. Pasal tu la gua kata Pok Nik pun tak berani nak mengaku percayakan Aljuburi tu..

Cuma penganut-penganut taksub Pas yang berkiblatkan wali selipar je yang tak sedar diri lagi... Hahahaha..., bengong sungguh!!!

5 ulasan :

  1. anwar nak turunkan minyak pelincir a.k.a ky jelly... jangan salah paham... kah3

    BalasPadam
  2. nak tanya nih...minyak cap kapak pon turun harga tak Bang Non..??

    BalasPadam
  3. cheh.. baca title je aku ingatkan dia nak turunkan harge minyak utk 24 jam je.. lepas tu naik balik.. hehe! kalau macam tu, aku pun boleh buat.. takyah tunggu pak non ni pun.. so aku boleh jadi calon PM x?? hehe!

    BalasPadam
  4. lagi mau percaya ka sama ini orang? sudah berapa kali kena tipu, masih mau kena kencing ka? mana-mana orang yang percaya cakap ini orang memang boddow tahap gaban wa cakap lu..

    BalasPadam
  5. Butuh la. Dulu janji macam2.tapi sama ja

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online