BREAKING NEWS

PANAS!!! Video wanita Umno selak baju tunjuk bra???

Puak-puak Pakatan kata, pompuan yang selak baju semasa penguatkuasa MPPP nak rampas perniagaan dia di Penang semalam tu terpengaruh dengan perangai Sharizat..

Dorang kata, sebelum ni hanya Ketua Wanita Umno tu saja yang berani selak menyelak kain hatta di Perhimpunan Umno sekalipun..

Jadi.., dorang kata tak heranlah kalau pompuan peniaga tu buat perkara yang sama sebab dia tu pun mesti geng wanita Umno jugak..

Bagi gua semua ni perkara biasa.. Puak-puak Pakatan tu mana ada modal lain selain dari menyalahkan Umno dalam segala hal..

Dorang tu beb, kalau Pok Nik kena cirit birit pun dorang akan tuduh Umno yang punya salah.. Jadi apa nak heran kalau dorang tuduh peniaga pompuan tu sebagai wanita Umno..

Padahal yang sebenarnya.., puak-puak penjilat Ah Beng di Penang tu cuba nak tutup perangai Ketua Menteri dorang yang memang suka tindas peniaga melayu..

Peniaga cina kiasu dibiarkan bebas berniaga di merata ceruk negeri tanpa sebarang tindakan..

Tak percaya? Datang je ke Penang ni dan tengok sendiri macam mana peniaga melayu jadi serupa hamba di negeri sendiri.. Inilah yang sebenarnya DAP nak beb!!!

1 ulasan :

  1. bukak je lah baju tuh..kecoh je lebih makcik ni..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online