BREAKING NEWS

PANAS!!!! KORBAN di tapak Masjid Bayan Mutiara..


2 ekor lembu dikorbankan oleh penduduk Bayan Baru pagi ni diatas tapak masjid di Bayan Mutiara.. Tindakan ni diambil sebagai satu desakan kepada Ketua Menteri dan kerajaan DAPigs Penang supaya tapak masjid berkenaan dikembalikan kepada umat Islam dikawasan tersebut..

Penduduk Bayan Baru juga berharap pihak pemaju Bayan Mutiara mengembalikan tempat ibadat tersebut kerana ia sudah diwartakan kepada penduduk Islam disitu..


2 ekor lembu yang dikorbankan ditapak masjid Bayan Mutiara ini juga menunjukkan bahawa umat Islam disini benar-benar perlukan sebuah masjid untuk mereka melakukan ibadah..

Jadi dengan mengabaikan tempat ibadat untuk umat islam di Penang khususnya di Bayan Mutiara ini membuktikan bahawa Lim Guan Eng dan juga DAP tak memperdulikan keperluan umat Islam dan juga tak menghormati Islam itu sendiri sebagai agama rasmi negara!

p/s: Lagi gambar dan video bakal menyusul malam nanti..

1 ulasan :

  1. bangkit lah kamu wahai umat islam malaysia yang jahil perangi orang kafir yang akan mengkafirkan kamu

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online