BREAKING NEWS

Ostad 11 bini tu rupanya penyokong Pas..... Kantoiii...

Kalau tengok dalam gambar, memang nampak baik je mamat ni.. Tapi jangan terpedaya dengan penampilan saja..., sebab ada setan disebalik muka baik tu beb..

Ni lah contoh terbaik manusia yang menggunakan agama untuk melakukan kegiatan yang tak masuk dek akal.. Bukan sekali.., tapi 11 kali beb mamat tu kahwin dan berpuluh kali menipu..

Baca DISINI kalau nak tahu lebih detail pasal penipuan dan kelicikan orang yang mengaku Ustaz tu...

Dan gua dimaklumkan, "ustaz" yang kemaruk berbini banyak ni merupakan penyokong kuat Pas.. Maknanya.., tak heranlah kalau dia berperangai macam tu kannn...

Cuba korang tengok ye.., Pas gila menipu rakyat dengan kutip duit tunai di ceramah-ceramah.. Sama lah dengan mamat yang mengaku Ustaz tu..

Dalam Pas sendiri dah banyak kes salahlaku moral pemimpin dalam hal-hal berkaitan pompuan.. Pun sama jugak dengan si mamat dalam gambar diatas..

Untuk mengukuhkan dakwaan.., cuba korang tengok gambar dibawah.., bukan ke yang pakai baju oren Harimau Malaya tu adalah Ketua Pemuda Pas...?


So.., dah terbukti memang mamat yang kawin 11 kali serta kuat menipu tu ada "chemistry" dengan Pas beb..

Nak buat macam mana kannn..., dalam Haramkah tu banyak iklan obat kuat burung punai.. Tu yang si Razif tu boleh kahwin sampai 11 kali gamaknya... "Kuat" sangat pun susah jugak kann...

6 ulasan :

  1. bukan org2 PAS tu sume nye ahlil sorga..??tu sebab le ostat nie blh kawen sampai 11 bini...dpt payung sorga tu beb...hehehehe....

    BalasPadam
  2. CaiNgok PAShit akan cakap gambar tu Photoshop & semua ini fitnah sambil bertakbir 3x.

    BalasPadam
  3. 11 bini,, hebat tu,,

    BalasPadam
  4. 11 bini atau bersalin bini macam bersalin baju!

    BalasPadam
  5. Haha..ape la admin...lawak2.mcm makcik2 mengumpat.lantak la diaorg nk wat ape bkn kite dpt ape2 pun.org boleh menilai.jgn tunjuk sgt yg kite ni goyang ngan diaorg,diaorg mcm rilek je kite lak lebih2.time mengundi ni kite ajar diaorg ni.tgk sape menang.

    BalasPadam
  6. Dia ada 7inc panjang 7inc bulatan...,lu ada?

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online