BREAKING NEWS

Nizar jadi Menteri Pelajaran??? Habislah sewel anak-anak kitaa...

Gua terbaca mengenai Kabinet Bayangan Pakatan yang dikeluarkan di Utusan baru-baru ni.. Antara semua nama yang ada dalam tu, tiba-tiba gua rasa seram sejuk bila tengok Nizar dicadangkan sebagai Menteri Pelajaran..

Korang rasa.., layak ke mangkuk tingkat merangkap kaldai DAPigs di Perak tu jadi Menteri yang jaga hal ehwal pendidikan anak-anak kita beb?

Gua rasa, kalau Nizar jaga bab-bab pembelajaran dalam negara, gelap lah masa depan anak-anak kita semua..

Mana taknya beb.., selama ni korang semua sudah sedia maklum, Nizar tu bukannya 'center' sangat.. Ada kalanya bila datang dia punya meroyan, kalah pesakit mental di Tanjung Rambutan..

Lagi satu.., Nizar tu dah buktikan dia tak cerdik bila secara sukarela menawarkan diri jadi kaldai DAPigs belaan Nga & Ngeh di Perak..

Elok-elok jadi 'manusia'.., Nizar sanggup jadi 'kaldai' semata-mata untuk dapat jawatan MB boneka.. Pasal tu lah Tuhan tarik balik Perak dari jajahan Pakatan Laknatullah masa Nizar berkuasa..

So.., sapa yang nak masa depan anak dia gelap dan tergadai.., silalah pilih Pakatan laknatullah untuk membolehkan Nizar jadi Menteri Pelajaran yang baru..

Rasanya bukan saja masa depan anak-anak kita kelam beb.., tapi boleh sewel anak-anak kita nanti pasal rombakan pembelajaran oleh Nizar... Hahahaha....

4 ulasan :

  1. Anak-anak kita jadi sewel ? tak mungkin lah. Sebenar nya anak-anak kita akan jadi manusia ceria...menyengih setiap masa. Konfirm anak-anak kita akan juga miliki tangan-tangan sihat...asyik melambaiiiii manjang....hehehe.

    BalasPadam
  2. Sape..sape tolonglah pelastikan muka nizar ni.. menyampah...

    BalasPadam
  3. nizar ni mesti jadi mangsa buli dong zong(pesatuan sekolah cina).mesti dia akan utamankan bangsa cina macam dia buat masa jadi mb perak..pemberian tempoh pajakan selama 999 tahun.gelap lah masa depan org2 melayu.kouta bumiputra pun mungkin terancam

    BalasPadam
  4. Bangkai ni jadi menteri....nhahaha confirm jahanam

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online