BREAKING NEWS

Cuba tengok gambar ni.. Tak ada beza PR dan Israel..


Seorang anak muda warga Palestin Muhammed Badwan 13 tahun, telah di ikat pada grill cermin sebuah pacuan empat roda tentera Israel, untuk di jadikan " PERISAI " bagi menghalang para demonstrasi Palestine dari terus melontar batu kearah mereka.

Saeed Badwan - 34 - seorang buruh - bapa kepada Muhameed Badwan berkata "mereka (tentera Israel) secara HARAM menggunakan anak saya sebagai PERISAI MANUSIA untuk menghalang para demonstrasi membaling batu kearah mereka"

Kejadian zalim ini berjaya dirakamkan dan mengundang kutukkan keras dari negara-negara luar.

Kerajaan Israel berkata kononnya berjanji mereka akan melakukan siasatan keatas insiden yang amat zalim lagi meyedihkan ini.

Dan apa bezanya Israel dengan puak-puak Pakatan laknatullah di negara kita ni beb.. Anwar dan Pakatan guna rakyat sebagai perisai manusia untuk berdemonstrasi di jalanraya..

Kalau Anwar dan pemimpin-pemimpin Pakatan betul-betul berani, patutnya dorang lah yang berada dibarisan hadapan lawan gas pemedih mata dan FRU..

Jadi sama je antara Anwar and the geng di Malaysia dan juga Israel di Palestin tu.. Kedua-duanya memang laknatullah!!

8 ulasan :

  1. najib guna askar wat perisai masa mengerjakan haji ko tak cite plak..dasar pencacai

    BalasPadam
    Balasan
    1. Askar dengan budak selaku org awam pun tak tau beza kah? Belajar baik-baik. Tulah hati gelap asyik terima duit haram yahudi.

      Padam
  2. kenapa le anon 10:27 meroyan plak nih sampai Najib pergi haji pon dijadikan isu...tak faham le teman...

    BalasPadam
  3. anon 9 okt adalah pncacai pnjilat tegar lubang taik yahudi laknatullah

    BalasPadam
  4. bodo betul.. najib tu PM la bodo... Anwar tu sape?? bekas banduan yg berangan nk jd PM!!!!

    BalasPadam
  5. yang aku nampak BN yang guna budak2, siap bagi baju untuk hadir dlm satu2 majlis, supaya nampak ramai..al-maklumlah BN sekarang tunggu kapal karan di tengah laut biru..

    BalasPadam
  6. Agak2. Kalau time najib jadi ketua pembangkang, di nk duduk depan waktu demontrasi? Pastu awal2 yg pi tembak gas pemedih mta buat ape. Bley buat secara aman kan...

    BalasPadam
  7. anon 9 okt tu dah diberi minum holkencing water buatan anwar dan dah dibaptiskan secara juburi tiap2 hari ahad selama sebulan oleh anwar.. Dosa nya juga telah diampunkan oleh anwar setelah puas bermain dgn china doll..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online