BREAKING NEWS

Azhar Idrus TERKEDU ditanya pasal Obat Kuat Anu..


Kalau korang tengok video kat bawah ni, Azhar Idrus pun pening kepala bila ada sorang pendengar ceramah dia tanya pasal Obat nak bagi kuat Anu..

Dan yang lawaknya, si penyoal tu tak malu pulak mengaku dia cepat tewas ketika 'bertempur' dengan 'musuh' ketika di 'medan perang'.. 2 minit je dah TKO beb...

Gua yakin, yang tanya soalan tu mesti penyokong kuat Pas.. Pasal tu lah dorang suka makan Obat kuat nafsu sampai ada yang terlajak cari bini orang.. Tak percaya sila tanya Mat Sabun..

So.., selama ni kita semua sedia maklum, dalam paper HaraMkah tu banyak Iklan yang jual Obat untuk lelaki.. Kita juga tahu, HaraMkah tu hanya boleh dibaca oleh penganut-penganut Pas sahaja..

Jadi.., ramai lah yang tertanya-tanya, adakah penganut-penganut Pas majoritinya lemah shahwat?

Bagi gua, penganut-penganut Pas tu bukan lemah shahwat beb.., dorang tu sebenarnya kurang kasih sayang dan kurang keyakinan diri..

Pasal tu lah dorang taksub kat Anwar Ibrahim.. Anwar tu dah jadi ibarat idola dorang dalam bab 'gerak tempur di kebun kontang'..

Ye lah.., kehebatan Anu bengkok milik Anwar diranjang bersama Chinadoll hari tu bukan calang-calang beb.. BadrulAmin pun surrender tauu...

Apapun.., jom layan video Azhar Idrus ni.. Memang berinfomasi...

1 ulasan :

  1. Di sini pun melayu sedang terkedu, apa yang Pas boleh buat:-

    Hebatnya diskriminasi oleh Mgmt Cina dan Australia di Suria KLCC. Mereka nak tambah lagi 80 kedai dan bagi kpd peniaga2 asing.

    Baca dinturtle.blogspot.com

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online