BREAKING NEWS

Awek melayu bertudung menari shuffle.. Anak sapa nihh??



Walawehh..., ganasnya 'awek tudung' ni menari!! Bukan takat aksi shuffle je beb.., aksi KPop pun adaaa...

Anak sapa lah agaknya ye tu..? Tak malu ke menari tergedik-gedik macam tu dan uploadkan dalam Youtube? Kalau gua, confirm malu beb..

Tapi apa nak heran.., sekarang ni memang zaman edan.. Kalau orang yang ada tuduhan meliwat dan main pelacur pun boleh diterima, apa nak heran dengan awek tudung menari kannn...

Tak kira lah 'awek' tu jantan atau pompuan asli.., semuanya boleh beb.. Janji layann... Bak kata pepatah Nuar Berahi.., "depan belakang sama rasa..." Huhuhu...

2 ulasan :

  1. Mesti nk kate minah klantan jgk kan...phuiii

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online