BREAKING NEWS

Anwar diserang penyakit gilababi..

Anwar Ibrahim mengulangi jaminan bahawa Pakatan Rakyat tidak akan memenjarakan Datuk Seri Najib Razak jika berkuasa kelak, sebaliknya melantik beliau sebagai ‘duta di Mongolia’.

“Kita jangan ada pemikiran untuk menghumbankan Najib dalam penjara, kesian dia. Kita kena beri ajaran yang adil kepada beliau dengan memberikan kedudukan yang paling penting.

“Ikut perkiraan saya, tempat yang paling sesuai untuk diberikan kepada Najib waktu itu adalah sebagai Pengarah Kedutaan Malaysia di Mongolia,” katanya.

Terdahulu sebelum itu, ketika berucap di Majlis Minum Petang di Sri Merlimau di Parit Sulong, Anwar menggesa agar rakyat tidak termakan pemberian serta sumbangan Umno BN.

“Pemberian mereka bukan lahir dari ikhlas dan jujur untuk membantu rakyat tapi ia hanya bersifat sementara dan hanya bertujuan untuk meraih sokongan rakyat.

“Jika kita termakan, bermakna kita akan tergolong dalam golongan ‘edan’, iaitu dalam bahasa Jawa bermaksud orang yang gilakan kuasa dan benar-benar gila,” katanya didepan 100 hadirin.



p/s: Anwar dah semakin gila beb.. Gua nampak, Anwar terlampau takut dengan Najib sampaikan dia tak mampu nak berfikir dengan waras..

Cakap pun dah makin merapu tak tentu hala.. Macam ni ke orang yang dikatakan bakal Perdana Menteri? Hancur hancurrr...

6 ulasan :

  1. "Jika kita termakan, bermakna kita akan tergolong dalam golongan ‘edan’, iaitu dalam bahasa Jawa bermaksud orang yang gilakan kuasa dan benar-benar gila,” katanya didepan 100 hadirin"

    Hahaha.. Nuar ni kena cari perkataan2 yang ada kena mengena dgn dia, lalu terjumpa perkataan 'edan' bermaksud benar-benar gila kuasa. Dialah tu.. kih..kih..kih..

    Suka ati dia je tak nak memenjarakan orang.. apa dia ingat mahkamah tu dia yg kontrol kelak? Karpal Singki akan terlebih dahulu memenjarakan dia kelak jika tak akur dgn segala kehendak DAP..

    BalasPadam
  2. anwar puaka ni mcm yakin menang jer...cakap depan cermin bolelaa...
    sekurang²nye barisan nasional dan PM bnyk menyumbang utk negara..
    ko sumbang apa..?? burukkn negara adalah..
    berjnji bulan dan bintang jer ko bole buat..!!
    mimpi jerla ko jd PM nuar oii..!

    BalasPadam
  3. seram tengok tiap kali gamba dia buat kening terangkat camtu... dah mcam tanduk iblis jer..

    BalasPadam
  4. over confident....hehehe

    BalasPadam
  5. anuar jubo spesis dajal

    BalasPadam
  6. Hantar ke qubur saja si munafik ni!!!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online