BREAKING NEWS

[18SXX] Aksi Tarian separuh BOGEL di Kedah.. Tahniah Azizan!!


Perghhh..., kat Kedah sekarang ni dah ada Tarian separuh bogel la beb.. Patutla Kedah semakin 'sejahtera' dan 'aman damai' dibawah kepimpinan Pakatan..

Serius beb.., selama ni gua tak tahu bahawa di Kedah ada kelab malam yang offer tarian separuh bogel.. Gua ingatkan perkara ni berlaku diluar negara je beb.., rupanya di Malaysia pun ada..

Terima kasihlah kepada rakan blogger di Kedah sebab alertkan gua pasal benda ni.. Nanti gua buat pemantauan berkala ke pusat hiburan terbabit ye..

Apapun.., gua rasa ini merupakan strategi bijak oleh kepimpinan Pas negeri untuk mengekang rakyatnya dari berkunjung ke sempadan Thailand..

Buat apa habiskan duit ringgit di luar negara kalau dalam negeri pun boleh dapat hiburan dan aksi yang sama kann?

So tahniah la pada seluruh barisan kepimpinan Azizan dan Pas kerana sediakan hiburan macam ni di Kedah untuk membenteras kebanjiran rakyatnya ke sempadan..

Betullah kata pepatah.., hujan emas di negara orang, hujan batu di negara sendiri.. Lebih baik layan hujan tu di negara sendiri kannn... Hahahahaha...







4 ulasan :

  1. bro,ada banyak lagi..tu baru 1 club..ada 2,3 club lg yg ada...ni yg terbaru http://medantempurkedah.blogspot.com/2012/10/terpanas-kerajaan-pas-kedah-import-dj.html

    BalasPadam
  2. Azizan kelabu mata terus masuk wad.Takebeer!

    BalasPadam
  3. Kat mana bro..aku teringin la nak tengok show ni secara live...kedah negeriku dah terlebih open sekarang ini sejak diperintah pas....

    BalasPadam
  4. Zizan ,hang ni lemah sangat.Aku nampak ada 2atau 3 kat Mergong klub2 malam lampu malap.Aku tak tau apa ada dalam. Kalau tuhan tanya nanti hang nak kata apa Zizan. Kami yang dok sokong hang , paling tak dak pun terbau juga asap neraka. Ampunilah aku ya Allah. Aku salah pilih pemimpin lemah dan tak reti memerintah. Aku menyesal Zizan. Sesal sangat2. Benci aku bila negeri asal aku jadi sarang maksiat. Ampunilah aku ya Allah.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online