BREAKING NEWS

TOLONG!!! Rayuan dari seorang Mahasiswi TERNODA..

Inilah yang dikatakan belajar je tinggi melangit, tapi akhlak rendah cecah lantai.. Bila dah ternoda macam ni, baru nak rayu simpati dari orang.. Macam Haram!!

Pada pandangan gua, kalau mahasiswi IPTA tu letakkan Tuhan dan ibubapa sebagai keutamaan, mesti perkara-perkara terlanjur tu tak jadi beb..

Tapi apa nak buat.., mahasiswi tu lebih pentingkan "pistol" boifren dia lebih dari segalanya.., maka terhasillah berita dibawah ni..

Satu je gua nak cakap.., gua tak akan kesian dengan spesis manusia macam mahasiswi ni.. Masa sedap mengerang-ngerang tu dia lupa pada semua.., dah kena tinggal boifren baru nak rayu simpati..

Boleh blah laaa!!! Pandai makan, pandai la tanggung beb!!

===========================================

SAYA mahasiswi di sebuah institusi pengajian tinggi awam dan berkenalan dengan E setahun sebelum kami mengambil keputusan menjadi kekasih.

Kini, hubungan kami menjangkau tahun keempat dan sepanjang itu, saya sering menerima panggilan daripada beberapa wanita yang tidak dikenali mengakui kekasih E.

E tidak pernah menunjukkan sikap mengambil kesempatan menyebabkan saya mempercayainya sehinggalah saya membuat keputusan untuk menumpang di rumahnya selama dua hari sebelum pulang ke kampung.

Tidak sangka dua hari bersamanya menyebabkan maruah saya ternoda. Perkara itu berulang beberapa kali sehingga saya menerima panggilan daripada seorang perempuan yang pernah dinodai E.

Perkara itu membuatkan saya sedih dan sakit hati. E tidak mengaku sehingga merenggangkan perhubungan kami. Saya cuba berbaik dengannya kerana saya mahu dia bertanggungjawab terhadap diri saya.

E menerima, namun hubungan kami tidak semesra dulu. Akhirnya saya mengalah dan berdiam diri. Sepanjang tiga bulan saya diam, dia tidak pernah menghubungi saya. Saya sedih kerana dia pernah berjanji bertanggungjawab dan berkahwin dengan saya.

Saya hilang arah dengan ketiadaan dia di sisi dan masih menunggu E dengan harapan dia akan bertanggungjawab.

Saya menyesal dengan keterlanjuran itu, namun pada masa yang sama saya masih menyayanginya. Bantulah saya. Metro

Gadis Ternoda,
Pulau Pinang

2 ulasan :

  1. alamak, dah kena main ke dik?

    masa buat tu sedap tak?

    ada ingat tuhan, mak ayah?

    BalasPadam
  2. Dlm dunia ni,smua org pernah buat slah.Nabi sndri pernah buat slh.Bdk ni pn dh ckp dia dah mnyesal,sbg muslim kita ptut bimbing or tlg dia.

    Kita tahu ke yg anak2 kita nnt xkn buat mcm ap yg bdk pmpuan ni buat?Kalo jd kt btg idung sndiri,kita snggup ke kna caci smpai kita mati? Ye,bdk ni mmg salah tp tu x brmakna dia akn brsalah seumur idup dia.

    Ms zmn nbi dlu,ad sorang pelacur yg tegur 2 org bdk yg tgh curi buah kt kebun org.Bdk tu x trima ap yg pelacur tu ckp dgn alasan pelacur xleh tgur org lain sbb ko tu pun pelacur.nabi yg kbtulan dgr perbualan tu trus ckp, yg pelacur ni akan msuk syurga tp tak pd bdk 2 org tu.

    Kita bg la dia 2nd chance.Kalo dia buat jgk lg, ko maki la dia ikut suka hati ko.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online