BREAKING NEWS

PERCAYALAHH!!! Najib akan gadai negara kalau Anwar tak jadi PM...

Kenyataan Najib mengenai masa depan negara yang akan tergadai jika Pakatan memerintah, nampaknya berjaya membuatkan pemimpin-pemimpin Pakatan laknatullah meroyan macam kera kena belacan.

Antara yang paling awal melompat ialah Naib Presiden Keadilan yang juga pemuja Anwar, Fuziah Salleh.

Fuziah dakwa kononnya Najib yang akan musnahkan negara dengan rasuah dan juga akan menyebabkan rakyat merana di bawah pemerintahan Umno/BN.

"Najib dan Umno/BN harus ingat mereka sebenarnya yang mengadaikan negara dengan projek-projek untuk keuntungan peribadi.." kata Fuziah..

Fuziah juga meminta Najib berhenti memperbodohkan rakyat kerana mereka kini bijak menilai dan tidak lagi bergantung kepada laporan berat sebelah media arus perdana.

“Dia (Najib) ingat semua rakyat akan percaya dan hanya baca berita dari Utusan saja atau menelan bulat-bulat apa yang dia cakap,” kata beliau ketika dihubungi.

Mengulas lanjut, Fuziah berkata Pakatan Rakyat membuktikan kejayaan mengurus tadbir di Selangor, Pulau Pinang, Kedah dan Kelantan dengan prinsip telus dan merakyatkan ekonomi untuk kesenangan rakyat.

“Kita juga sedaya upaya menangani masalah ketirisan hasil peninggalan Umno BN,” katanya.
Pada masa sama, Fuziah turut mencabar Najib mengemukakan bukti berhubung dakwaan beliau yang menolak kekayaan Ketua Menteri Sarawak, Tan Sri Abdul Taib Mahmud.

“Kalau benar pendedahan mengenai kekayaan keluarga serta kroni Taib yang berjumlah RM64 billion tidak benar, kita minta beliau kemukakan bukti dan bukan hanya bercakap kosong saja.

“Sebagai Perdana Menteri, beliau seharusnya bercakap berdasarkan fakta dan angka, bukan menafikan tanpa bukti yang jelas,” tegas beliau.

5 ulasan :

  1. btol tu...Anwar mesti jadi PM kerajaan langit Ayah Pin supaya Najib tak blh gadai negara...hehehehe....

    BalasPadam
  2. pukimak hang fuziah!

    BalasPadam
  3. Kali ni si puziah sekali lagi bercakap mengunakan mulut dia yang satu lagi!!!!

    BalasPadam
  4. Mulut dia yg satu lg tu bukankah selesema...kjp2 bersinn....aacchoommm......brrrrrrggggrrr...begegar2....entitt dia...

    BalasPadam
  5. Rakyat bangang bercakap tak pakai kepala hotak atau spt katak bawah tempurung...lihat selangor bila kerajaan bertukar kpd PR, banyak menafaat yg rakyat dpt kerana kerajaan bersih tidak rasuah berbelanja berhemat dan bertanggungjawab kpd rakyat.selangor adalah contoh terbaik kerajaan PR.jgn jd bodoh pilih BN-penipu besar rakyat melalui alat propaganda mereka tv 1, tv2, tv3 dan utusan syaitan.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online