BREAKING NEWS

Pembangkang akan buat DEMONSTRASI bantah kenaikan RON97..

Berikutan kenaikan harga petrol jenis RON97 yang dijual dengan harga RM 2.90 bermula tengah malam tadi, gua dengar khabar bahawa puak-puak Pakatan laknatullah akan mengadakan demonstrasi untuk membantah kenaikan tersebut.

Walaupun kebanyakan dorang pakai minyak jenis RON95 yang bersubsidi dari kerajaan BN, tapi puak-puak jumud Pakatan akan tetap bantah kenaikan RON97 demi Anwar Ibrahim..

Gua tak tahulah sapa yang akan ketuai demonstrasi tu, tapi khabarnya ada 3 nama yang mendapat pencalonan tertinggi.. Idividu tersebut ialah Samad Jenglot, Bro Sabu 121 dan juga Sis Babiga..

Dataran Merdeka menjadi venue pilihan memandangkan Dataran Merdeka menjadi tempat paling selamat serta kebal dari gangguan Menteri dalam negeri..

Gua diberitahu, setiap peserta diwajibkan membawa gambar Najib dan juga Rosmah untuk dipijak dan dibuat aksi 'berak'..

Setiap peserta juga diberi jaminan bahawa tiada sebarang tindakan yang mampu diambil oleh pihak KDN kerana pijak gambar Najib serta buat aksi 'berak' tersebut adalah diluar kuasa Menteri terbabit..

Cuma para peserta diingatkan supaya tidak menghina Menteri tersebut dengan mengeluarkan perkataan lembik dan sebagainya demi menjaga hubungan baik diantara keduanya..





2 ulasan :

  1. puak-puak jumud Pakatan akan tetap bantah kenaikan RON97 demi Anwar Ibrahim..

    ----------------------------------------------

    oo baru wa tau rope nye kereta Bang Non je yg pakai petrol RON97...tu sebab puak2 pakatanirrojim tu sungguh2 nak buat demo sambil pijak dan berak gambar Najib n Rosmah...

    BalasPadam
  2. Mangok2 bahlul ni tahu tak kereta jenis apa je kat Malaysia nie yang tak boleh pakai RON95. Siapa yang pakai kereta yang tak boleh pakai RON 95. Kalau setakat proton, perodua, kereta jepun nak pakai RON 97 tak ke bahlul namanya.....Kalau gomen nak naikkan RON97 apa ada hal...itu untuk orang mampu. Kalau tak mampu pakai RON95....Ngok 3X

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online