BREAKING NEWS

PANAS!! Haramkah kata Perjuangan Anwar seperti perjuangan Rasulullah..

Terkedu gua baca satu artikel dalam Haramkah.. Penulisnya kata perjuangan Anwar untuk tawan Putrajaya adalah sama seperti perjuangan Rasulullah membebaskan Mekah!! (baca sini)

Bagi gua, penulis Haramkah tu dah terang-terang menghina Rasulullah bila dia cuba samakan perjuangan Anwar dan baginda SAW..

Seluruh rakyat Malaysia tahu Anwar adalah individu yang penuh dengan salahlaku moral.. Manakala Nabi Muhammad pula adalah insan yang dijadikan ikon oleh umat Islam diseluruh dunia..

Jadi wajar tak seorang yang didakwa dengan tuduhan salahguna kuasa, meliwat sesama jenis dan juga melanggan pelacur boleh dibandingkan dengan Nabi?

Gua nampak, penulis di Haramkah tu sebenarnya seorang yang buta sejarah bila dia cuba nak samakan perjuangan Anwar dengan Nabi di Mekah..

Nabi Muhammad membebaskan Mekah dari belenggu penguasaan kafir, sedangkan Anwar cuma manusia gila kuasa yang berniat untuk rampas pentadbiran kerajaan yang diperintah oleh pemimpin-pemimpin Islam sendiri..

Lagi satu.., adakah Anwar lebih baik dari Perdana Menteri yang sedia ada? Track rekod Anwar sebagai pemerintah semasa dalam Umno dulu pun langsung tak boleh dibanggakan..

Sapa yang mulakan politik wang kalau bukan Anwar.. Sapa yang hampir bankrapkan negara masa krisis ekonomi kalau bukan Anwar? Dan sapa yang amalkan politik kronisme paling aktif dan membahagikan kekayaan negara pada kaum keluarga sendiri kalau bukan Anwar beb?

So.., jangan kata perjuangan Anwar sama dengan Nabi.., nak samakan Anwar dengan Najib pun Anwar masih jauh ketinggalan beb..

Nasihat gua pada penulis Haramkah tu.., bertaubatlah.. Jangan dicemari perjuangan suci Rasulullah dengan imej jijik Anwar Ibrahim..

Bagi gua, perjuangan Anwar untuk jatuhkan kerajaan Islam di Malaysia ni jauh lebih hina dari sifat Abdullah Bin Ubai!!!


3 ulasan :

  1. rasa2 nye puak2 syiah kat malaysia nie lg teruk drpd kat iraq nu...blh plak Anwar tu disamakan dgn nabi...tu sebab ada yg kata Bang Non tu Imam Mahadi gamak nye...

    BalasPadam
  2. PAS itukan sebuah parti SESAT ! tiada kena mengena dengan ISLAM. janganlah kita terkejut jika makin banyak fitnah jahat yg keluar dari mereka.

    BalasPadam
  3. NI BUKAN SATU KESALAHAN KER?MENYAMAKAN RASULULLAH DENGAN MANA2 INDIVIDU WALAUPUN DALAM ASPEK PERJUANGAN.MALAH LEBIH MALANG INDIVIDU TERSEBUT MEMPUNYAI BERBAGAI BAGAI SALAH LAKU.MINTA KOMEN SIKIT

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online