Pakatan sediakan LAWYER untuk budak tunjuk punggung???

Posted by MPP On Selasa, 4 September 2012 1 comments

Akhirnya suspek yang dikatakan tunjuk punggung pada gambar Perdana Menteri telah ditahan pukul 11 pagi tadi..

Suspek bernama MUHAMMAD 'AMMAR B. A RAHMAN No. KPT : 930301-01-6323, dan juga merupakan Pelajar Kolej Teknologi Antarabangsa Cybernetic, Taman Maluri, Cheras ditahan oleh sekumpulan Peg D7 & ATIP Bkt Aman di Pej. Peg. Eksekutif Kolej Cybernetics utk dibawa ke Bkt Aman sebelum diserah ke IPD D/Wangi.

Tahniah gua ucapkan kepada pihak Bukit Aman kerana cepat ambil tindakan keatas makhluk perosak macam budak tu..

Inilah hasil ajaran puak-puak Pakatan laknatullah di Malaysia beb.. Budak tu baru umur 20 tahun.., mengundi pun tak pernah.., jasa pada negara pun tak ada.., tapi dah berani kurang ajar pada pemimpin..

Bukti apa lagi yang kita nak? Sekarang dah confirm bahawa Pakatan sedang menerapkan politik kebencian kepada pemimpin negara dikalangan generasi muda.

Kalau dibiarkan, tak mustahil negara akan huru hara dek kerana Anwar dan juga kuncu-kuncu celakanya!!!

Gua cuma nak tunggu sama ada Pakatan akan tawarkan lawyer untuk bela budak yang tunjuk punggung tu beb.. Selalunya Pakatan haram tu memang suka benda-benda macam ni untuk cari publisiti murahan..

1 comments:

Tanpa Nama berkata...

Lepas dah tangkap buat apa?
Kena gantung 2-3 sem pastu bole kembali mcm biasa..
Sama cm anak babi adam adli..hhrtkkhh ttuuihh aku da bosan cerita cmni..tangkap lepas tangkap lepas..sekali pon da kurang ajar tukar bendera malaysia...malaysia negara paling senang nk buat kacau..
Undang2 xtegas langsung..makin membiak la haram jadah cmnie semua...

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online