Muslimah Kelantan KANTOI maksiat dalam tandas..

Posted by MPP On Sabtu, 8 September 2012 4 comments

Gadis bertudung yang dipercayai awek Kelantan kantoi buat seks dalam tandas. Pasangan kekasih yang sedang asyik ini telah ditangkap oleh anggota keselamatan setelah mendengari bunyi yang mencurigakan dari dalam tandas.

Perbuatan mereka ini juga telah dirakam oleh anggota keselamatan tersebut dan turut dimuat naik di laman youtube.

Lepas ni, cuba try tanya Pok Nik.., mesti dia akan tuduh semua ni Umno punya kerja.. Tak pun, dia tak mengaku bebudak ni adalah rakyat Kelantan..

Standart lah tu beb.. Pok Nik mana pernah nak mengaku kesalahan.. Hahahahaha....

4 comments:

Tanpa Nama berkata...

yg salah tetap salah... tp janganlah aibkan maruah orang mcm ni. si perakam dan penyebar rakaman juga patut d hukum.

milo suam berkata...

a'ah le...walaupon ia terjadi di dlm negeri serambi Mekah@serambi patung buddha...yg salah tetap dihukum...

Tanpa Nama berkata...

pakai tudung... tp seluar dah xde... astaga

Tanpa Nama berkata...

makk aiii teruknyaaa!!!!!apa nak jadi muslimah PAS niiiiii

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online