BREAKING NEWS

Mahfuz BOHONG!!! Mana BUKTI baling kasut pada Anwar???


Gua tertunggu jugak video atau gambar yang kononnya Anwar dibaling kasut semasa bertazkirah dalam masjid di Alor Star hari tu..

Tapi nampaknya sampai sekarang puak-puak Pakatan tak mampu nak buktikan dakwaan dorang bahawa memang benar kejadian tu berlaku..

Gua sebenarnya agak sangsi ada orang baling kasut pada Anwar.. Sebab kalau betul ada kasut terbang masuk masjid, mesti kecoh gila jemaah masjid tu serbu si pembaling kasut..

Paling kurang, jemaah masjid mesti beramai-ramai buat report Polis keatas kumpulan yang bertanggungjawab tu.. Ni satu apa report pun tak ada.. Musykil nihh...

Lagi satu.., jangan kata jemaah masjid.., gua pun tak akan biarkan perkara tu berlaku jika gua ada disitu.. Gila beb..., baling kasut ke mimbar tu adalah perbuatan menghina kesucian masjid..

Dan gua pun dah teliti video yang diterbitkan sendiri oleh puak-puak penjilat Anwar dalam Youtube.., tapi tak nampak pun insiden yang dimaksudkan..

So.., disini gua menyeru kepada pencacai Pakatan ataupun Mahfuz Bean yang tengah meroyan sakan la ni.., buktikan lah kalau betul kes tu berlaku..

Kalau tak.., gua anggap ni satu lagi pembohongan jijik puak-puak Pakatan yang sengaja nak cetuskan kekecohan..

Korang baca jugak kupasan teliti sahabat gua DISINI mengenai insiden tersebut.. Memang nampak macam Mahfuz dan Pakatan sengaja buat fitnah untuk selamatkan Anwar beb...

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online