BREAKING NEWS

MANGKUK!!! Nasrudin Tantawi samakan Najib dengan Ambiga...


Ketua Pemuda Pas, Nasrudin Tantawi membidas pihak Polis dan KDN kerana menahan budak lelaki yang didakwa membuat aksi londeh seluar didepan gambar Perdana Menteri Malaysia..

Menurut Nasrudin didalam laman Twitternya, Polis juga harus menahan individu yang tonggeng punggung di depan rumah Ambiga tak berapa lama dulu..

Bagi gua, Ketua Pemuda Pas ni seolah-olah tak sedar bahawa Najib tu adalah Perdana Menteri Malaysia.. Jadi memang bodoh kalau Nasrudin samakan Najib dan juga Ambiga..

Dan pasal dakwaan ada orang kencing pada banner Pas.., kenapa Nasrudin atau jemaah Pas tak buat laporan Polis? Bila tak ada laporan Polis.., macam mana Polis nak ambil tindakan beb?

Gua pun heran.., macam mana lah orang bermentaliti rendah macam Nasrudin ni boleh diangkat jadi Ketua Pemuda Pas? Dah tak ada orang lain ke yang cerdik sikit dalam parti bulan tu hah?

Kalau macam ni punya pelapis yang ada dalam Pas.., sampai bila pun parti tu tak akan berjaya dapat sokongan dari rakyat..

Ada Presiden tapi takut pada benggali OKU.. Ada mursyidul Am tapi takut kat penjenayah liwat.. Dan ada Ketua Pemuda, tak cerdik pulak tu... Kesiannnn!!!


5 ulasan :

  1. Ambiga tu sape? Najib tu sape?

    BalasPadam
  2. nasrudin hassan ni bukan boleh pakai sangat otaknya. otaknya dah berserabut. biul!

    BalasPadam
  3. Die ni bangang kut... wat la laporan polis... n kalau x pn, bkn puak deme dlu ke mule wat prangai2 buruk kt pemimpin... sape mula dlu, nape nk marah bile truk kne tibai... marah owg, aib owg, jgn men2 whai pemuda yg sesat...

    BalasPadam
  4. Memantat bini orang, tutuh bontot orang, makan ais krim pejal, bakar bendera, menyerang polis, tunjuk bontot ... semua halal kerana fatwa PAS.

    UMNO bersekongkol dengan MCA, Gerakan, MIC dll dianggap kafir.

    Bila PAS bersekongkol dengan DAP yang jelas menentang Islam bukan saja dianggap kafir tapi laknat haramjadah.

    Bodohlah lu orang. Pasal politik lu orang kafirkan diri sendiri.

    BalasPadam
  5. Diorang ni pelik sungguh. Asobiyah punya pasal, merepek pun takpe. Rasa nak bg penampar plak... (kot la tengah khayal)

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online