BREAKING NEWS

[18XXX] Apa nak jadiii!! Betul ke Tiz Zaqyah dalam VIDEO nih...?

Gua tak percaya bahawa dalam video ni adalah Tiz Zaqyah beb.. Memang lain sangat!! Gua yakin, korang pun akan ragu-ragu kalau tengok video ni..

Gua memang tak sangka yang Tiz Zaqyah boleh buat macam ni.. Nampak je macam tak tahu apa-apa, tapi rupanya ada rahsia besar yang Tiz simpan dari peminat-peminat dia..

Selama ni ramai peminat nampak Tiz Zaqyah merupakan seorang yang lemah lembut dan bersopan santun.. Bak kata pepatah, pijak semut pun tak mati lahh..

Rupa-rupanya, Tiz Zaqyah memang menyimpan seribu rahsia.. Dan rahsia tu akhirnya terbongkar jugak dalam video dibawah ni..

Ishhh..., tak sangka betul gua.... Kalau gua tak tengok sendiri.., memang gua tak sangka bahawa dalam video ni adalah Tiz Zaqyah yang memang cun melecun tu..

Sedap sungguh suara dia kannn... Lagi sedap dari suara Shila Hamzah beb... Love u lah Tiz.. Biar gua je ganti Remy Ishak tu..

Walaupun gua taklah sehensem Remy, tapi macho tu tetap adaa... Lagi satu, gua boleh menari Gangnam Style dengan penuh seksi..

Tak percaya? Tanya Dr MiM.. Hahahahaha...




p/s: Gambar Tiz kat atas tu gua ambil dari sedutan slot Akasia, Soffiya.. Hehehehe..

6 ulasan :

  1. haha aku igtkan tiz zaqyah dah merempat ke ape,..

    BalasPadam
  2. uuuihhh betoi la,sedap gila ehh suara tiz,kalah shiela amzah tu...

    BalasPadam
  3. Betul ke ni suara dia Farid kamil mesti suka

    BalasPadam
  4. Wow sedap betul dan best gile

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online