BREAKING NEWS

Hisham sedia maafkan Ngeh Koo Ham isu hina Nabi?

Gua terbaca pasal permohonan maaf dari kafir harbi DAPig, Ngeh Koo Ham dalam laman MalaysiaKini semalam..

Pada pandangan gua, dia tak ikhlas mohon maaf dan buat macam tu hanya sebab takut dengan kemarahan umat Islam di Malaysia..

Kalau korang tanya gua sama ada Ngeh patut dimaafkan atau tak, jawapan gua confirm tak ada maaf bagi sesapa yang hina Nabi!!

Tapi gua rasa, Pak Menteri kita yang jaga bab Keselamatan Dalam Negeri dah tentu sedia maafkan cina celaka sekor tu.. Kononnya itulah adab melayu.., bila orang mintak maaf, kita mesti maafkan..

Sebab tu lah melayu sekarang ni makin layu.. Cina kafir maki azan dan lagu kebangsaan, terlepas hanya dengan mintak maaf.. Kafir benggali OKU DAP hina Sultan, tak ada tindakan..

Kafir keling DAP buat kenyataan nak tukar bendera negara.., lepas jugak selepas mintak maaf..

Kafir cina pencacai PR pijak gambar pemimpin nombor satu negara, siap boleh gelak-gelak sambil ucap kata maaf..

Mana pemimpin melayu yang diamanahkan jaga sensitiviti kaum dalam negara? Melayu yang sorang tu jadi bahan lawak satu negara bila hanya tau bagi amaran dan last warning saja beb..

Gua teringat zaman Tok Hamid Akbar.., Teressa Kok terpaksa merengkok dalam tahanan I.S.A sebab mencetuskan isu perkauman dan persengketaan agama..

Dan lepas tu, mana ada kafir harbi dalam negara ni berani angkat muka buat kecoh.. Semua menikus pasal pemimpin melayu tau guna KUASA yang dianugerahkan Tuhan pada dorang..

Cuba korang bayangkan kalau Pak Menteri yang ada sekarang ni bertugas pada masa tu.., confirm Teressa Kok tak merasa 'makanan anjing' dalam tahanan I.S.A beb.. Dan confim kafir DAP tu dilepaskan hanya setelah mintak maaf!!

So.., tak salah kalau gua bayangkan Hisham sedia maafkan Ngeh dalam isu pertikaikan demonstrasi Hina Nabi sekarang ni.. Hisham kan penuh dengan kasih sayang beb!! No doubt!!


p/s: Lepas ni confirm makin ramai kafir harbi berani hina melayu dan Islam... Apa susah.., lepas hina cuma perlu mintak maaf je beb.. Semudah A, B, C....

1 ulasan :

  1. orang nak jadi pemimpin, dia pun ndak jadi. lembik pun nak jadi juga. inilah akibatnya bila silembik berkuasa. hampeh.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online