BREAKING NEWS

Buah yang menyerupai P*yudara wanita di Vietnam..

Setiap kejadian Tuhan pasti ada alasan disebaliknya.. Tapi kita selalu tak nampak apa kelebihan ciptaan Tuhan yang ada didepan mata..

Macam tu lah jugak dengan buah yang satu ni beb.. Sekali tengok memang lucah, tapi mungkin ada kelebihan buah ni yang kita tak tahu..

Buah didalam gambar ni bernama buah Loofah yang banyak terdapat di negara Vietnam. Uniknya buah ni adalah ia menyerupai nenen wanita..

Memang sebijik beb.., siap dengan puting sekali tau buah ni.. Confirm jantan-jantan kabaret akan suka bila tengok buah ni.. Yang pompuan pulak sure malu..

Dan bila gua tengok gambar buah ni, gua teringat kat anak khalifah di Penang.. Dulu anak khalifah tu kononnya suka ramas nenen sampaikan heboh satu negara..

So.., gua rasa eloklah khalifah tersebut import pokok ni dari Vietnam dan tanam pokok Loofah ni dibelakang rumah.. Biar anak jantan beliau tu ramas puas-puas..

Ramas buah dari pokok takpa beb.. Tak ada sesapa nak marah.. Lainlah kalau ramas nenen rakan sekolah.. Tak gitu? Hahahaha...








6 ulasan :

  1. SEKURANG2NYA DAP TAK JUAL MELAYU MACAM UMNGOK. UMNGOK MMG PENGKHIANAT BANGSA! UMNGOK DULU KINI DN SELAMANYA PENGKHIANAT!

    BalasPadam
  2. Hairan juga bila dap kene, mesti ada org melayu yg melenting dan backing dap walaupun benda tu salah. Tp bila paspkr kena, takde pun org cina pos komen nk backing diorang. Hmmmnnn

    BalasPadam
  3. Pak ABU dah makin meroyan plak sejak dah lama tak menyebok kat admin nie...yg dia merepek DAPig tak jual melayu nie pasal apa plak??

    BalasPadam
  4. ABU ni jual babi je....

    BalasPadam
  5. ko pun same cam babi...x baik ckp org islam jual babi...pasal politik korang gaduh..
    baek korang p surau sembahyang..dpt pahala..ngok tol


    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online