BREAKING NEWS

[18SXX] Anak dara melayu beraksi GHAIRAH ala Lesbian dalam tandas.

Sebelum ni kita digemparkan dengan perlakuan sorang pemimpin kanan politik sebuah parti cap mata yang beraksi melampau dalam jamban.. Tapi kes tu senyap macam tu je beb..

Sekarang ni, tersebar pulak gambar-gambar sepasang remaja pompuan melayu yang beraksi Lesbian didalam laman sosial..

Gua tak tahulah sama ada remaja melayu tu terpengaruh dengan aksi ahli politik tersebut atau dorang memang dah biasa buat macam tu dalam jamban..

Tapi semua ni menunjukkan betapa beraninya anak dara melayu sekarang beraksi melampau dan upload perlakuan dorang tu dalam laman sosial..

Gua tak tahu dimana hilangnya sifat malu dorang tu beb.. Mungkin dorang rasa bangga bila bergambar macam tu dan pamerkannya dalam Fesbuk..

Apapun, inilah nilai moral segelintir anak dara melayu zaman sekarang.. Inilah realiti yang cuba dinafikan oleh sebilangan mak bapak dalam negara dengan menyalahkan pemerintah..

Korang cuba fikir.., satu hari nanti.., anak-anak dara melayu yang beraksi hilang akal dalam gambar diatas tu mesti akan berkahwin jugak...

So.., layakkah bakal suami anak-anak dara macam diatas tu bayar hantaran berpuluh ribu masa kahwin hanya untuk dapat "barang" yang dah barai beb?

Gua simpati kepada bakal suami anak-anak dara melayu ni nanti...



4 ulasan :

  1. gua boleh terima lagi kalau awek..tapi kalau jantan mcm nuar tu memang gampang..sumpah gua boleh muntah darah kalau bayangkan nuar buat gini dgn jantan jambu wahahaha

    BalasPadam
  2. Salam saudara YB Raz..
    Kedua-duanya tidak boleh diterima, tidak kira lesbian atau gay...Salam...

    BalasPadam
  3. Bodoh bengong... Allah SWT laknat tau x?

    BalasPadam
  4. tkpew brani buat
    brani tngung sndri
    pkir baik2 pkir masak2
    jgan kita mnyesal d hri klak

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online