BREAKING NEWS

[WAJIB BACA] Mahathir lebih "mulia" dari Nik Aziz di Semenanjung Arab..

Kisah menarik mengenai Tun Mahathir ini diceritakan sendiri oleh Tuan Timbalan Pengarah JPN Kedah ketika beliau menunaikan umrah.

Beliau teruja kerana setiap kali memaklumkan datang dari Malaysia kepada jemaah dari negara Timur Tengah, jemaah Arab akan terus menyebut nama Tun Dr Mahathir..

Yang paling hebat ialah, mereka akan terus menadah tangan dan mendoakan kesejahteraan Tun Mahahthir.. Kejadian ini berlaku beberapa kali semasa beliau berada Mekah dan Madinah.

Malah semasa di Raudah, beliau mendapat keistimewaan khas dari polis Arab Saudi apabila menyebut nama MALAYSIA, dan polis Arab tadi terus menyebut nama TUN DR MAHATHIR, lantas membantu beliau bersolat di Raudah dengan mudah..

SUBHANALLAH.., nama Tun Mahathir telah lama harum di Tanah Suci, Mekah dan Madinah.

Masyarakat Islam seluruh dunia menyanjung sumbangannya kepada negara mereka dan mereka tahu berterima kasih serta bersyukur kepada Allah SWT disamping mendoakan beliau di hadapan Kaabah dengan spontan..

Adakah pemimpin lain yang masih hidup di dunia menerima penghargaan sebegini dari bangsa lain..?

Tun Mahathir adalah hanyalah insan kerdil dari negara yang kecil.., namun jasa dan baktinya kepada Islam amat besar diakhir zaman yang sungguh mencabar.

Bukan sahaja Yahudi Zionis sangat membenci beliau dan ada Yahudi yang menganggap beliau merupakan bahaya kedua terbesar selepas Osama Ladin, bahkan beliau juga dibenci oleh musuh-musuh politik yang iri hati melihat kejayaan yang dibawanya terutama kepada dunia Islam.

Beliau 'Anugerah Istimewa' untuk negara kita, Negarawan yang sangat berjasa bukan sahaja kepada Malaysia, tetapi juga kepada kebanyakan umat Islam di seluruh dunia...

Malangnya ramai dikalangan umat Islam di Malaysia (khasnya) yang tidak mahu berterima kasih serta menghargai setiap apa kebaikkan yang telah diberikan..

8 ulasan :

  1. Kalah pon hati menidakkan tersohornya Tun dimata orng lain..setidak tidak nya jangnlah dihina dan dicaci maki beliau....

    BalasPadam
  2. Ini memang perkara benar dan saya sendiri lalui di beberapa negara beberapa tahun lalu... hingga pemandu teksi di dubai dan karachi pun memberi reaksi yang sama apbila tahu kita dari Malaysia.. mereka memandang tinggi pada Tun M

    wubra.blogspot.com

    BalasPadam
  3. TUN SEMEMANGNYA PEMIMPIN ISLAM ULUNG DI ABAD INI....BELIAU SEORANG YANG MERENDAH DIRI, TIDAK SOMBONG, TIDAK RIAK....PENGHORMATAN DAN SANJUNGAN YANG BELIAU TERIMA DARI INSAN SEAGAMA DI DUNIA LUAR BENAR-BENAR LUARBIASA....SESUNGGUHNYA JASA BELIAU TERLAMPAU BESAR UNTUK AGAMA DAN UMMAH SEJAGAT.....TIDAK SEPERTI NIK AZIZ INSAN INI PENUH SOMBONG,BONGKAK,RIAK DAN TAKBUR...SENTIASA MENGAHARPKAN SANJUNGAN MESKI PUN JASA BELIAU BELIAU PADA AGAMA CUMA SEBESAR ZARAH......NIK AZIZ DITIMPA PERASAN YANG TERAMAT SANGAT......NILAI LAH WAHAI PENGANUT PAS KUALITI DAN JASA DIANTARA MEREKA BERDUA.........

    BalasPadam
  4. Tahun lepas saya di abu dhabi.operator mobile crane yg berasal dari pakistan bertanya kepada sy dari negara mana.sy menjawab malaysia.dengan pantas dia menjawab mahathir.diam sangat memuji
    tun dan dia menyatakan negara islam yg terbaik ialah malaysia.dia ada menyatakan bahawa dia juga ada memiliki buku tentang tun.betapa bangganya aku sebagai seorang rakyat malaysia yang mempunyai pepimpin seperti tun.semoga Allah panjangkan usia tun.Amin

    BalasPadam
  5. Owner blog nie memang bodoh! Tak sekolah ke? Dah tentu2 la Tun Mahathir lebih mulia di luar sebab beliau bekas PM, banyak berdepan dengan dunia luar..sedangkan Nik Aziz cuma MB dalam Malaysia sahaja..otak letak kat lutut agaknya ko ni! Budak sekolah pun boleh fikir la....vangang!!!

    BalasPadam
  6. X payah kecoh2... Dua2nya pemimpin islam yg ada kelebihan & kelemahan masing2...

    BalasPadam
  7. Apo nak digaduhkan... Duo2 baguih...

    BalasPadam
  8. Ha ha lawak la lu. Baru pegang MB dah kecut dgn kapir dan penyodom. Inikan pula nak jadi PM. Maunya duit zakat buat bina tokong. Ha ha. Inilah taksub bangsat namanya.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online