BREAKING NEWS

Guan Eng memang kurang ajar.. - Tunku Abdul Aziz

Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng mempunyai keangkuhan luar biasa kerana memiliki kuasa dalam parti selain menjadi Ketua Menteri, kata bekas Naib Pengerusi DAP, Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim.

Menurutnya lagi, beliau juga tidak percaya rakyat sanggup menganggap Guan Eng seperti 'tokong' melainkan di kalangan penyokong fanatik beliau sahaja.

"Ketika pengunduran saya daripada DAP baru-baru ini, Guan Eng begitu angkuh dan kurang ajar apabila menggunakan orang lain sebagai medium untuk bercakap dengan saya.

'Beliau merasa cukup bagus dan tak layak berinteraksi dengan saya sehingga terpaksa menggunakan 'budak suruhan'," katanya kepada Utusan.

Beliau mengulas kenyataan Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang 1, Datuk Mansor Othman yang menafikan menggunakan perkataan 'sombong dan angkuh' terhadap Guan Eng.


p/s: Cina kurang ajar tu jugak la yang puak-puak PAS dok puja selama ni.. Setaraf khalifah Umar kononnn... Puiiiiiiiiiii.....

1 ulasan :

  1. LGE dah lama jadi Tokong untuk juak2 PAS puja.. Sedar2 la Penyokong tegar PR.. DAP hanya menipu untuk meraih kuasa..

    ZoRRo...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online