BREAKING NEWS

Gambar ZUHUD Ostad Bob Lokman ketika makan....


Gambar diatas ni merupakan bukti bahawa Ostad Bob Lokman memang ZUHUD ketika makan.. Disebelahnya pula adalah Nik Abduh, anak Wali Zuhud Pas Nik Aziz..

Dengan terserlahnya zuhud makan yang ditunjukkan oleh Ostad Bob didalam gambar tersebut, tidak syak lagi bahawa dialah insan yang dicari-cari selama ni sebagai pengganti kepada Pok Nik yang kita sedia maklum tentang kezuhudan beliau..

Gaya makan yang penuh sopan santun, dan juga hidangan yang cukup ala kadar ternyata membuatkan Ostad Bob memang layak digelar sebagai alim ulamak dalam Pas..

Inilah yang membuatkan Pas terlalu istimewa berbanding Umno.. Pemimpin Umno mana ada makan macam Ostad Bob.. Pemimpin Umno sekali makan, kambing 3 ekor pun tak cukup beb..

So.., gua yakin seluruh penganut Pas akan berbangga dengan gaya Zuhud Ostad Bob ni.. Pok Nik pun mesti sejuk perut sebab Bob Lokman telah menunjukkan akhlak yang baik ketika makan..

Tahniah Ostad Bob...

10 ulasan :

  1. pasal makan pon jadi isu...bodo la tuan tanah kedaung ni..

    lain la kalu dia makan babi ke anjing, bole la nak cite..

    takat dia cubit/kepak ayam pon jadi isu nak tunjuk konon dia pelahap/suka makan sedap??

    bodo melantun2..orang nak buat blog, mu nak buat blog juga tapi akal takde..

    BalasPadam
  2. tak tekata apa mamat berkopiah hijau kat sebelah tu..ilang selera makan agaknya..

    BalasPadam
  3. muntahkedarah macam orang pelahap nak mampos tak jumpa makanan sedap 5 bulan

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama says:
    15 Ogos 2012 4:27 PTG.........yang ko touching sangat ni apa hal

    BalasPadam
  5. Tidak ada beza antara mentakedaghah, mencekik atau melahap dalam PAS..Ada kain pakai, ada pitih ambik, ada paha ayam soyok ( ngepak ), ada artis tino (betina) jaja...takbir tetap takbir.
    Menifesto PRU13

    BalasPadam
  6. pas ni leh isap2 ujung jari kan bob...anak pokjes tak leh lah isap.

    BalasPadam
  7. Ongstad Bob bukan makan, tapi mengketedarah cam hrm jadah..

    BalasPadam
  8. wow..zuhudnyeeeeeee

    BalasPadam
  9. Nasihat sy kpd diri sy dan pembaca. Jika kita terjumpa penulisan2 yg sebegini tidak kira blog itu tulisan pembangkang atau penyokong kerajaan, jgnlah kita buang masa utk komen. Biarlah mereka2 yg singkat akalnya kekal utk menokok nambah dgn membina komen2 serta ayat2 yg seterusnya. Diwaktu2 kritikal begini carilah penulisan2 yg kukuh hujahnya, tegas pendiriannya dan kuat rasionalnya. Selepas baca, jgn terus bersetuju tetapi analisis dahulu dan buat sedikit research. Maka anda akan jumpa sendiri jawapan terhadap persoalan2 yg bermain di minda anda. Anda membaca di sbbkan anda ingin tahu. "Tahu" itu amat penting di dlm sistem kehidupan. Jadi pastikan result "tahu" itu memberi sedikit bermanafaat kita di dunia yg sekelip mata ini agar kita selamat di akhirat yg KEKAL. Salam..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online