BREAKING NEWS

Beruk Pakatan KANTOI fitnah Najib dan Rosmah...


Korang tengok gambar diatas nih.. Gambar ni gua ambik disalah satu wall fesbuk pencacai Pakatan yang juga merupakan pentaksub Pok Nik Ajis..

Kononnya.., Najib dan Rosmah pelahap dan boros berbuka puasa dengan juadah yang penuh satu meja..

Punyalah dia suka bila dapat maki Najib dan Rosmah beb.. Sampai dia tak sedar bahawa dia sedang buat fitnah ke atas pemimpin negara tu..

Tapi cuba korang tengok gambar di bawah ni... Yang ni adalah gambar sebenar sebelum diedit oleh beruk matyeh pemuja Anwar Al-kunyiti tersebut..


Heran betul yee..., puak-puak ni bulan puasa pun dorang sanggup buat fitnah.. Dalam agama Pas, buat fitnah tu dapat pahala agaknya yee...

Gua rasa, beruk yang edit gambar diatas tu mesti anak murid blogger MiloSuam ataupun adik tiri kepada Amenoworld.. Bangang dorang sama je fesyennya beb... Hahahahaha...

10 ulasan :

  1. apala punya komen macam itu...hai manusia2...

    BalasPadam
  2. Bila ganbor ni tersiar dalam fb rakan2 aku, aku hanya berdoa dlm hati semoga mereka yang bagi komen dan menyebarkan pula gambar ini terbuka hati melihat kebenaran dan menjauhkan diri dari menyebarkan fitnah tanpa sengaja. Kesian juga pada anak2 muda yang masih belajar pun ikut sama menyebarnya tanpa mengetahui tujuan sebenar si pembuat gambar ini.

    BalasPadam
  3. FITNAH ITU HALAL... disisi penganut agama PAS... parti anak setan... penyubur ajaran sesat... bertolong-tolongan dalam melakukan kejahatan...

    BalasPadam
  4. aku kesian kat orang yg buat fitnah tu. Apalah nasib dia nanti kat akhirat nanti ... (termasuk la nasib aku huhuhu)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bgus la anda fikir mcm tu...

      Padam
  5. Ini lah salah satu sebab knp aku keluar PAS dulu. Sampai bulan mulia mcm ni pun masih x boleh nak control nafsu memfitnah tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kau keluar krn kau ng bkn ahli pas..ha.ha.

      Padam
  6. ostazah takyah1 Ogos 2012 3:16 PTG

    Heran betul yee..., puak-puak ni bulan puasa pun dorang sanggup buat fitnah.. Dalam agama Pas, buat fitnah tu dapat pahala agaknya yee...

    --------------------------------------------

    eih...bkn je dpt pahala...malah di'double'kan lg mengikut mahzab wali2 agung PAS alaihisalam nu...

    BalasPadam
  7. ni bkn pakatan haram lagi dah tp PAKATAN LAKNATULLAH ! tp xyah la kita terkejut kalo ada org2 melayu yg super bangang percaya fitnah2 yg dikeluarkan. fahaman sesat PAS mcm ayah pin atau syiah pun org melayu kita ikut jgk. sampai ada yang sanggup mgadaikan maruah sebagai org ISLAM semata2 kerana nk mnjilat tapak kaki si kafir laknatullah !

    BalasPadam
  8. ADUHAI ORANG2 PAS ATAU PENYOKONG PR, SESUKA HATI JE BUAT FITNAH CAMTU YE? SAPE2 YANG BUAT FITNAH INI, PASTU DIFORWARD PULAK OLEH ORANG LAIN, DITAMBAH PULAK DENGAN CACI MAKI ORANG LAIN...BERSEDIALAH KAMU SEMUA DENGAN FITNAH KAMU ITU. SELAGI KAMU TIDAK JILAT KAKI ORANG YANG KAMU FITNAH...ADAKAH KAMU PASTI KAMU BEROLEH SYURGA?

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online