BREAKING NEWS

[VIDEO] OKU berbakat luarbiasa.. (Made In Malaysia)


Gua nak share dengan korang semua sebuah video klip yang amat menarik untuk kita renungkan bersama.. Dalam video ni, kita ditunjukkan bahawa setiap manusia ada kelebihan dan keistimewaan tersendiri..

Gua memang terharu beb bila tengok bakat yang ada pada brader dalam video dibawah.. Walaupun beliau dilahirkan dengan serba kekurangan, tapi bagi gua.., beliau dianugerahkan kelebihan yang tak semua orang dapat beb..

Dan gua rasa, brader ni tak layak kita gelar sebagai Orang Kurang Upaya (OKU).., tapi beliau layak dianggap sebagai Orang Paling Istimewa (OPI)..

Gua doakan semoga brader Kotai dari Simunjan Sarawak ni berjaya didalam bidang yang beliau minati.. Keep it up bro!!

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online