BREAKING NEWS

Isteri KANTOI berzina dengan Majikan sendiri..

Akhbar Metro melaporkan.., seorang suami berasa hancur luluh hatinya setelah mengambil keputusan untuk pulang semula ke rumah di Rawang, kerana bimbangkan keselamatan isteri selepas dihalau sebelum itu.

Kepulangan beliau bertukar menjadi satu episod hitam apabila melihat isterinya itu bersekedudukan dengan lelaki lain.

Lebih menyedihkan, lelaki yang ditangkap berasmara dengan isterinya adalah majikan wanita itu menyebabkan mangsa, 30, gagal mengawal diri sehingga menitis air mata dan tidak mampu berkata apa-apa.

Walaupun majikan isterinya berulang kali meminta maaf dan mendakwa tidak melakukan hubungan asmara dengan wanita itu, namun mangsa yang enggan mempercayainya mendesak dia menceritakan perkara sebenar menyebabkan lelaki itu panik dan melarikan diri.

Bagaimanapun, dia ditahan penduduk yang menyedari kejadian terbabit sebelum lelaki itu mengaku melakukan hubungan asmara dengan pasangannya sebelum mereka dibawa ke Balai Polis Rawang untuk tindakan lanjut.

Sumber berkata, sebelum kejadian, suami berkenaan yang rindukan isteri pulang semula ke rumah jam 7.30 malam bersama adik lelakinya kerana bimbangkan keselamatan isterinya itu namun berasa pelik sebaik melihat sepasang kasut lelaki berada di luar rumah.


p/s: Apa nak jadi niii...? Kalau dah gatal sangat nak cari jantan lain.., mintak cerai je lahhh... Buat malu kaum betul pompuan macam cerita kat atas ni..

1 ulasan :

  1. kalo tengok gambar macam jantan tu LENBOW looo ... itu lah seks ...setengah perempuan suka yang ada belalai ...ada tahi kalat .. mungkin dia lebih stim kalo bau taik kalat .... oleh itu jaga la tuan 2 ...kalo isteri yang suka dok vokal tu ...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online